U primu tramviu senza conducente di u mondu entra in serviziu in Germania

U primu trammu senza cunduttore di u mondu entra in serviziu in Germania
U primu trammu senza cunduttore di u mondu entra in serviziu in Germania

Combino, u primu tram senza conducente di u mondu fabbricatu da Siemens, hà fattu u so primu test drive in l'avvenimentu InnoTrans 2018. U veiculu entrerà in serviziu in Germania in un futuru vicinu.

U primu tram autonomu di u mondu, Siemens Combino, hà realizatu recentemente un test drive di successu cum'è parte di l'Exhibition International Railway Technologies, Systems and Tools Exhibition (InnoTrans) tenuta in Potsdam, Germania. Combino, chì faci un viaghju di circa 6 chilometri intornu à a cità, si prepara à esse messa in serviziu in un futuru assai vicinu.

Combino hè un tram autònumu AI-powered sviluppatu da Siemens chì incorpora assai di e tecnulugia truvate in vitture autonome. Grazie à l'algoritmi di intelligenza artificiale, pò guidà cun successu in u trafficu è frena automaticamente in casu di periculu. In altre parolle, pò aduprà a so propria iniziativa in l'emergenza, cum'è s'ellu avia un veru driver.

Cum'è parte di InnoTrans 2018, Combino hà realizatu un test drive di 6 chilometri attraversu a cità. Sicondu a nutizia di Kate Connolly da l'agenza di stampa britannica The Guardian, u test drive includeu un drill d'emergenza pre-arranged. Un impiigatu di Siemens hà saltatu in a strada di u veiculu durante a prova di guida è u Combino hà frenatu bè. Dopu, quandu u periculu sparì, cuntinuò u so cursu.

ViP è Siemens sò sempre à travaglià cù l'informatica di l'Università di Karlsruhe. Sabrina Soussan, CEO di Siemens Mobility, hà dettu: "Travagliemu per migliurà a sicurità per i viaghji lucali è di longa distanza rendendu i treni è l'infrastruttura ancu più intelligenti". hà fattu dichjarazioni. Quandu tutti i travaglii sò finiti, Siemens Combino cumminciarà à serve in Potsdam, Germania, cum'è u primu tram autonomu di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*