Risposta à l'accidentu di trenu Çorlu dui mesi dopu

A quistione di u diputatu CHP Yüceer in quantu à u disastru di u trenu di Çorlu, chì hè accadutu l'8 di lugliu è hà causatu a morte di 25 citadini, hè stata risposta "dui mesi dopu" da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Cahit Turhan.

In a risposta, hè statu dichjaratu chì à u mumentu di l'accidentu, a precipitazione hè accaduta "in pocu tempu, in una zona assai stretta è in una quantità chì ùn hè micca stata vista da quandu a linea hè stata messa in opera finu à oghje", è hè statu dichjaratu chì ùn ci era micca prublema in a capacità di trasportu di a linea, i materiali utilizati in a seccione di a linea, è l'infrastruttura è a superstruttura di a linea.

U MINISTRU ÙN HAI BESOIN DI U CONTROLLO DI A GUARDIA STRADA
Dopu à e dichjarazioni di TMMOB è United Transport Union chì "u licenziamentu di i vigili di strada hè statu un fattore impurtante in u disastru", u ministru Cahit hè statu dumandatu da CHP Candan Yüceer nantu à "u licenziamentu di i guardiani di strada chì travaglianu per signalà i difetti nantu à a strada". Turhan hà dichjaratu chì "i cuntrolli furniti da u serviziu di guardia ùn sò più necessarii in u novu sistema di cura". In quantu à i guardiani di a strada in a so risposta à a pruposta, "I guardiani di a strada ùn aspettanu micca in u stessu locu, ma verificate a distanza di ogni ghjornu di circa 10 chilometri nantu à a linea à pedi, per via di u trasportu. In casu d'avvenimenti bruschi, l'avvenimenti ponu accade dopu à u passaghju di i guardiani di a strada. U Ministru Turhan hà dichjaratu chì in u sistema di mantenimentu implementatu secondu u Pianu di Mantenimentu è Controlu di Linea, u Manager di Mantenimentu Ferroviariu, u Capu di Mantenimentu di Strada è l'ufficiali di Manutenzione è Riparazione di Linea realizanu a manutenzione è i cuntrolli di a linea "cumpletamente".

"Ancu S'ellu ci sò ANNULLAZIONI A CORTU TERMINE, NESSUNA OFFERTA ERA ANNULLATA A CORTE TERMINE"
U Ministru Cahit Turhan, à a quistione di "offerta di mantenimentu di linea annullata" di Yüceer da CHP, "Nisuna offerta di mantenimentu di linea hè stata annullata à cortu termini. Ancu s'ellu ci ponu esse annullamenti à cortu termine, u mantenimentu è e riparazioni necessarii sò furniti u più prestu pussibule. Hè statu dichjaratu chì l'offerta, chì hè stata annullata per "mancanza di fondi" in Çorlu, era ligata à u mantenimentu di altre parti di a linea ferroviaria.

In a risposta, chì hà dichjaratu chì l'area di l'accidentu hè stata verificata 6 volte à u principiu di lugliu, "U Manager di Mantenimentu Ferroviariu hà realizatu l'ispezione di rutina nantu à a sezione di a linea induve l'incidentu hè accadutu u 28 di ghjugnu 2018 per l'ultima volta. Nisun avvenimentu avversu hè statu rilevatu da u capu di mantenimentu di a strada cù a tour pedonale u 14.05.2018, a tour locomotiva u 04.07.2018, u tour di i veiculi di u 02.07.2018, u 03,07.2018 è u 05.07.2018. U capu di mantenimentu di a strada hà verificatu a scena di l'incidentu 6 volte da u principiu di lugliu à a data di l'incidentu. l'espressioni sò state usate.

"PER U MINISTRU, NON C'ERA NI DIFETTI IN L'ACCIDENTE, NEMMENU ACCIDENTI"
Descrivendu e dichjarazioni di u Ministru Cahit Turhan cum'è "un sforzu per scappà di rispunsabilità in u disastru", Yüceer da CHP hà dettu: "Du mesi fà, unu di i più grandi disastri di treni in a storia di Turchia hè accadutu. 25 di i nostri citadini, 25 persone, 25 vite sò stati persi. I scandali chì anu causatu l'accidentu sò stati pruvati à esse scurdati dandu cocktails à u Palazzu u ghjornu dopu à l'incidentu. In u periodu di dui mesi, nè u rapportu di l'espertu nantu à l'accidentu hè statu finitu, nunda ùn hè surtitu da l'investigazione di a persecuzione, nè alcun ufficiale statale hà fattu una dichjarazione per illuminazione u publicu. Avà, u Ministru Cahit Turhan, in a so risposta à a mo mozione circa 15 mesi dopu, malgradu u fattu chì hà dettu 2 ghjorni in a Custituzione, spiega quantu hè perfettu u sistema ferroviariu, chì ùn ci hè micca difetti in e linee, è chì l'ispezioni sò realizati à tempu è cumpletamente. Sicondu u ministru, ùn ci hè nunda di culpa, mancu un accidente.

"SE U MINISTRU VOLE, POSSU MANDALI L'INFORMAZIONI METEOROLOGIA"
"En liendu u disastru di u trenu à a" precipitazione eccessiva ", u Ministru prova di scaccià a rispunsabilità nantu à u destinu, a natura è a natura, cum'è sempre u guvernu AKP. Hè dichjaratu chì u ghjornu di l'accidentu, a precipitazione era senza precedente per 145 anni. In a dichjarazione fatta da TMMOB Meteorology Engineers, hè chjaramente dichjaratu chì, cum'è in u rapportu TCDD, a precipitazione hè a precipitazione chì si trova ogni 7 anni è chì "in questu sensu, ùn ci sò micca precipitazioni sorprendenti è inespettate in termini di precipitazione". . Se u ministru vole, possu trasmette l'infurmazione meteorologica à ellu. In novu, in a risposta di u Ministru, dichjara chì u Direttore di Mantenimentu Ferroviariu hà fattu inspezioni nantu à a linea induve l'accidentu hè accadutu. Ci sò allegazioni chì u direttore principale, chì cura a seccione stradale, chì hè a sezione più autorizata in a gestione di e ferrovie, hè statu numinatu cum'è proxy, è chì u gestore principale ùn hà mancu cumpletu i cundizioni necessarii secondu a legislazione TCDD. è più impurtante, ùn era micca un "ingegnere". Se un tale disastru si verifica malgradu l'ispezione, hè ancu più terribile ".

"Dicendu LIBERTÀ..."
"Infine, u Ministru dichjara chì" a congelazione ", micca a "privatizazione", hè stata fatta in TCDD. Pruva di ammuccià chì u trasportu di treni hè statu cummercializatu è privatizatu cù ghjochi di parolle. Cù a "Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia" citata da u Ministru, TCDD Taşımacılık A.Ş hè statu stabilitu è ​​operatu cum'è "operatore di infrastruttura ferroviaria"; U settore privatu hà ancu aperto a strada per u trasportu di merci è di passageri. À u listessu tempu, cù sta lege, l'investimenti di TCDD sò stati ridotti per più prufitti, l'attrezzi di mantenimentu di locomotive è di mantenimentu di strada sò stati disfunzionali è ridimensionati. I prucessi di mantenimentu, rinnuvamentu è inspezione di e ferrovie sò stati trasferiti à e cumpagnie private in u risultatu di e pulitiche di marketizazione è privatizazione, è i valori creati da i tassi pagati da a sucietà sò stati trasferiti à u settore privatu. Sfurtunatamente, i vincitori sò stati "alcune" cumpagnie private chì sò orientate à u prufittu piuttostu chè à e persone ".

"U POPLU ùn hè micca u populu chì perde a vita"
"Ùn pudete micca scappà di a rispunsabilità di l'accidentu di u trenu di Çorlu pruvendu à fà a ghjente scurdà di u disastru, inculpandu a natura, o ghjucatu à ghjochi di parolle. U pesu di quelli chì anu persu a so vita in stu disastru riposa nantu à quelli chì cercanu di fà a ghjente scurdà di stu incidente, evitendu a rispunsabilità, è donate u trasportu à e cumpagnie private per u prufittu di i so sustenidori, micca u publicu. Noi, cum'è CHP, ùn permetteremu mai chì stu disastru sia scurdatu da l'AKP. Semu in dolu è ùn lasciaremu micca scurdatu di u nostru dulore. A nostra lotta cuntinuerà finu à chì i rispunsevuli di stu accidente sò rispunsevuli ".

source:  New Age

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*