A brama finisce nantu à a ferrovia Samsun-Sivas

U travagliu nantu à a linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın), chì era chjusa à u trafficu è purtata in mantenimentu circa 3 anni fà in Samsun, hè finita. E squadre anu cuminciatu à test drive nantu à a linea chì anu piazzatu. A linea hè prevista per esse aperta in pochi mesi.

U travagliu nantu à a linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın) hè ghjuntu à a tappa finale. Nantu à a linea di Ferrovia Samsun-Sivas, chì hè stata chjusa à u trafficu di treni è pigliata in mantenimentu in settembre 2015 è hà una distanza di 378 chilometri, 420 chilometri di travagliu sò realizati, cumprese e strade di a stazione.

Cù u prugettu cù un costu tutale di custruzzione di 1,2 miliardi di lire, l'infrastruttura è a superstruttura di a linea di circa 90 anni sò stati rinnuvati.

Cù l'attivazione di u sistema di signalazione, a capacità di a linea serà aumentata è u trafficu di merchenzie in u corridor nord-sud serà trasferitu à e ferrovie. Era destinatu à furnisce un funziunamentu più còmode, sicuru è più veloce è riduce i costi di mantenimentu aumentendu a velocità di u trenu, a capacità di a linea è a capacità in a sezione di linea cù un altu potenziale di trasportu di merci. U numaru di treni, chì era 20 prima di u prugettu, aumenterà à 30, risultatu in un aumentu di 50 per centu in a capacità di a linea. I travaglii di mudernizazione di a linea ferroviaria Samsun-Sivas, chì era chjusa à u trafficu di treni in settembre 2015, sò ghjunti à a fine. I prucessi di prova sò stati iniziati nantu à i rails disposti nantu à a linea. I travagliadori di a ferrovia realizanu corse di prova di notte quandu u trafficu hè dispunibule.

Fonte: Zekeriya FIRAT - http://www.hedefhalk.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*