U ligame cummerciale trà i dui paesi serà rinfurzatu cù a strada trans-caspicana

Trans Caspian
Trans Caspian

ZHENIS KASSYMBEK - Ministru di l'Investimenti è u Sviluppu di a Republica di Kazakistan (News: dunya.com)

Per più di 25 anni, i stati sorelli Turchia è Kazakistan beneficianu di una relazione veramente cordiale, stretta è mutualmente gratificante chì rafforzerà è si svilupperà in più in diversi campi. In questi anni, Kazakistan è Turchia; hà firmatu parechji accordi per sviluppà è rinfurzà a cuuperazione in i campi di a pulitica, u cummerciu è l'ecunumia, l'educazione è a cultura. Quist'annu, una tappa impurtante in e relazioni bilaterali, a visita ufficiale di u presidente di Kazakhstan Nursultan Nazarbayev in Turchia serà.

U Kazakistan hè attualmente in a fase di riforme di mudernizazione sistemica. U prugramma di sviluppu industriale-innovatore hè implementatu, l'infrastruttura di trasportu è logistica hè attivamente sviluppata. U Kazakistan hè diventatu un centru di trasportu mudernu in u centru di l'Eurasia. Da oghje, u 70 per centu di tutte e rotte terrestri trà l'Unione Europea è a Cina passanu per a nostra regione. Stu indicatore aumenterà solu à u sviluppu di a nova Strada di a Seta.

L'efficienza di a strada aumenterà cù l'aumentu di u trafficu di merci.

Ricertamenti, avemu prisentatu un centru di trasportu multimodale, à dì u cumplessu di battelli di u Portu di Kuryk in u Mari Caspiu. Attualmente, stu cumplessu face parte di una reta di corridori di transitu internaziunale, cumpresa a Route Trans-Caspian International Transport (TITR).

U potenziale di crescita di u fatturatu di vendita in a regione di a rotta Trans-Caspian hè di $ 2020 miliardi da $ 646 miliardi in 922, vale à dì 300 mila containeri in capacità di carica. Cù l'aumentu di u trafficu di merchenzie, l'efficienza di a strada serà ancu aumentata. Dopu à a custruzzione di a nova linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì furnisce l'accessu direttu à Istanbul in trenu, hè stata finita, u primu trenu per ghjunghje à u portu di Mersin (Turchia) era u trenu di ferrovia di granu di Kazakhstan.

A strada Trans-Caspian hè stata storicamente una continuazione di a strada cummerciale di a Great Silk Road. Cum'è s'aspittava, Kazakhstan-Baku-Tbilisi-Kars cuntribuiscerà à un aumentu ulteriore di u trasportu di carichi d'esportazione, importazione è transitu trà u Kazakistan è a Turchia, in più di u trafficu di terra è di mare sopra u Mari Neru.

Per d 'altra banda, a cooperazione bilaterale in u campu di l'aviazione civile hè attivamente sviluppata. Quist'annu, l'autorità di l'aviazione di u Kazakistan è a Turchia accunsenu à frequentà e rotte Aktau - Istanbul è Shymkent - ​​Istanbul. Cusì, e compagnie aeree di i dui paesi cuminciaru à operà 70 voli à settimana nantu à ottu rotte internaziunali.

Oghje, u cambiamentu hè in ogni locu, cusì circhemu di seguità i tempi è adattà a nostra legislazione d'investimentu à i bisogni di a realità. In u 2017, u Kazakistan hè diventatu un membru di u Cumitatu d'Investimentu di l'OCDE, chì indica chì u clima d'investimentu di u Kazakistan hè conforme à i requisiti internaziunali è hà una alta fiducia.

Ci sò 4.4 prughjetti d'investimentu kazako-turcu per un valore di 68 miliardi di dollari

In l'ultimi anni, avemu simplificatu u sistema di licenza. I novi approcci sò stati aduttati per attruverà investimenti destinati à aumentà l'efficienza. Un sistema cumpletu di interazzione hè statu stabilitu trà tutte l'istituzioni è l'urganisazioni di u guvernu, l'ambasciate è e regioni. Hè stata creata una cumpagnia di attrazione d'investimentu naziunale "Kazak Invest", chì accumpagna l'investituri stranieri nantu à a basa di l'accessu one-stop è sustene l'implementazione di prughjetti d'investimentu. U flussu grossu di investimenti diretti da Turchia à Kazakistan da u 1993 à u 2017 era di $ 3.1 miliardi. In 2017, ci era 7.7 per centu ($ 256.7 milioni) di crescita, cunfirmendu l'interessu speciale di i investituri turchi in l'implementazione di prughjetti in u nostru paese.

In u 2015, u prugramma di cuuperazione d'investimentu "Nova Sinergia" hè statu accettatu in u quadru di a visita di u presidente di a Repubblica Turchia Recep Tayyip Erdoğan in Kazakhstan. In u quadru di stu prugramma hè statu fattu assai travagliu intensivu. Oghje, ci sò 4.4 prughjetti d'investimentu kazakh-turcu in Kazakhstan cù un valore tutale di circa 68 miliardi di dollari. Inseme cù u latu turcu, i settori prioritari cum'è l'industria chimica, a fabricazione di machini, a produzzione di materiali di custruzzione, a geologia è a minera è a metallurgia, e risorse energetiche rinnuvevuli, u cumplessu agriculu-industriale, l'industria ligera è a produzzione di beni di cunsumu sò stati determinati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*