U prughjettu di a funivia Agora Kadifekale furnisce una linea di salvezza à u turismu di Izmir

Prughjettu di funivia Agora Kadifekale
Prughjettu di funivia Agora Kadifekale

Attraversu l'impurtanza di i rivenuti turistici per Izmir, chì hà un altu potenziale turisticu, u Prof. Dr. Recep Meriç hà ricurdatu u prughjettu di u telefuninu chì hè previstu di custruisce da Agora à Kadifekale.

L'aumentu recenti di i tassi di scambiu anu dimustratu una volta di più l'impurtanza di l'input turisticu. Attraversu l'impurtanza di i rivenuti turistici per Izmir, chì hà un altu potenziale turisticu, u Prof. Dr. Recep Meriç hà ricurdatu u prughjettu di u telefuninu chì hè previstu di custruisce da Agora à Kadifekale. Evaluendu ciò chì u prugettu puderia purtà à a cità se implementatu, Prof. Dr. Meriç hà dettu: "Hè di grande impurtanza per valutà è diversificà u turismu, soprattuttu in un periodu quandu i prublemi ecunomichi sò sperimentati. "Agora-Kadifekale Cable Car Project pò esse un prughjettu chì serà assai populari in u turismu di crociera", disse.

DUVIAMU AGIÀ COLLABORATIVELY

L'archeologu Prof. hà toccu l'impurtanza di Kadifekale in quantu à u turismu. Dr. Recep Meriç hà dettu: "Una bona utilizzazione di e zone viote ottenute da a trasfurmazione urbana iniziata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Kadifekale hè di grande impurtanza per u turismu. In cunnessione cù questu, l'apertura di l'intornu di Kadifekale, chì era chjamatu Pagos in i tempi antichi, a scuperta di u stadiu è u teatru anticu cù una capacità di 20 mila persone, chì eranu a scena di avvenimenti storichi, a preservazione è a risturazione. di parechji edifizii residenziale di u periodu ottomanu, edifizii religiosi è strutture d'acqua cum'è bagni, funtani è funtani publichi, hè trà altri prughjetti impurtanti chì deve esse fattu. Tuttavia, qualchì volta ùn hè micca pussibule di ghjunghje à sti valori nantu à i pendii di Kadifekale perchè e strade in questi quartieri sò strette ", disse.

DUVIAMU AGIU IN UNITU

Spieghendu quale istituzioni scientifiche hè necessariu di cooperà prima di implementà u prugettu, u Prof. Dr. Recep Meriç hà dettu: "Stu prublema pò esse risolta cù l'appruvazioni di i Cunsiglii di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, nantu à una strada chì deve esse determinata da esperti in a linea Basmane, Agora, Kemeraltı. À questu puntu, u prughjettu di Kadifekale Cable Car, chì hè ancu trà i prughjetti di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè di grande impurtanza. Se a custruzzione di u telefuninu hè realizatu cù una grande participazione è discussione da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, i guverni lucali, l'università è l'urganisazioni non governamentali, un prughjettu assai megliu è più precisu pò esce. "Un tali prughjettu cunnetta un centru turisticu assai grande cum'è Kemeraltı à Kadifekale è puderà piglià a ghjente da u portu à Kadifekale senza aduprà veiculi". hà datu l'infurmazioni.

SOLUZIONI ALTERNATIVE

U prufessore hà ancu toccu ciò chì e soluzioni alternative puderia esse se u prughjettu di u telefuninu ùn hè micca tècnicamente pussibule. Dr. Meriç hà dettu: "Se ùn hè micca tecnicamente pussibule di realizà u prugettu o se i tavulini autorizati ùn permettenu micca, scala adattatu pò esse custruitu cù un sistema di terrazza. Inoltre, in u scopu di stu prughjettu, saria appruvatu di avè una strada di veiculi di mutore pianificata da daretu à Yeşildere à Kadifekale. Saria assai utile per creà un sistema di scala chì a ghjente pò marchjà da Kadifekale è escalators in lochi assai ripidi, è ancu unità infrastrutturali necessarie cum'è terrazza di vista, caffè è ristoranti. "L'inclusione di musei archeologichi in stu prughjettu integratu portarà una nova faccia à a cultura è u turismu Izmir è aumenterà i rivenuti turistici", disse.

Cunnessu cù TUNNELS KONAK

Smyrna Ancient City Excavation Head Assoc. Dr. Akın Ersoy hà dettu ancu chì sustene u prugettu. Ersoy hà dettu: "Se a strada da Yeşildere à Kadifekale hè pianificata in cunnessione cù i tunnelli di Konak, pò impedisce chì l'autobus turistici si mette in u trafficu pesante di a cità".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*