Renovazione di u ponte Alipinar

A municipalità metropolitana di Diyarbakır rinnuva u ponte Alipınar, chì unisce i distretti di Yenişehir è Bağlar, sopra i quali passa a ferrovia, per via di mantenimentu è riparazione.

A municipalità metropolitana di Diyarbakir hà iniziatu i travaglii di rinnuvamentu di u ponte Alipınar, chì unisce i distretti di Yenişehir è Bağlar, per prevene a contaminazione visuale è rinfurzà u ponte. In u travagliu di rivestimentu di a facciata di u ponte Alipınar, chì hè statu rinnuvatu l'ultima volta in u 1998, e squadre rinnuvanu l'esterno di u ponte cù petra di lastra di basalt lucida, marmura beige spazzolata è materiali aglomerati di legnu di cimentu unichi in a cità per prevene. a contaminazione visuale. Un totale di 30 metri quatratu di revestimentu meccanicu serà fattu nantu à u ponte cù un span di 900 metri. Per revelà a struttura è si mostra, e sezioni inferjuri è superiori di u ponte seranu illuminate cù luci led di wallwasher economicu.

I travaglii chì cuminciaru cù u dismantling di i materiali esterni nantu à u ponte cuntinueghjanu cù i prucessi di rinfurzà. In parallelu cù u prucessu di rinfurzà, i travaglii di revestimentu esterni sò ancu realizati nantu à u ponte. Per chì i veiculi è i pedoni ponu utilizà u ponte in modu più sicuru, a municipalità metropolitana di Diyarbakır hà ancu realizatu studii d'integrazione per prevene i slips in u sistema di cortina di cimentu armatu cù a petra di basaltica usata in u ponte prima.

I travaglii di rinfurzà è di rinnuvamentu di u Ponte Alipınar, iniziati in settembre, saranu finiti à a fine di ghjennaghju 2019 è sò messi in serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*