Avvenimentu "A vita hè prima, priorità per i pedoni" tenutu in Diyarbakir

In Diyarbakir, a vita priurità, l'attività priurità pedestrian hè stata urganizata
In Diyarbakir, a vita priurità, l'attività priurità pedestrian hè stata urganizata

Cumali Atilla, u sindaco di a municipalità metropolitana di Diyarbakır, inseme cù u vice-ministru di l'Affari Interni İsmail Çataklı, anu assistitu à l'avvenimentu urganizatu da u Ministeru di l'Affari Interni cù u slogan "Priorità di a vita, priorità di i pedoni" per sensibilizà a priorità di i pedoni in u trafficu. per popularizà l'usu di i passaghji per pedoni.

Cù a mudificazione fatta à l'articulu 74 di a lege di u trafficu di l'autostrada, un passu impurtante hè statu fattu versu i pedoni, chì cuntanu circa 23 per centu di i morti di u trafficu. Cù u regulamentu, u cuncettu di u trafficu priurità pedestrian hè stata postu nantu à una basa legale. Cù u regulamentu, i cunduttori di i veiculi sò avà ubligati à rallentà quandu si avvicinanu à l'entrata è à l'uscita di l'intersezzione, i passaghji pedonali o scolastici chì ùn anu micca pulizie di trafficu o semafori, ma sò designati cù segni o segni di trafficu, è à dà u primu dirittu di strada se ci hè un pedone chì passa o circa à passà per elli. Per questu scopu, 2019 hè statu dichjaratu l'annu di u trafficu prioritariu di i pedoni da u Ministeru di l'Affari Interni cù u slogan "Priorità di a vita, priorità di i pedoni". In questu cuntestu, l'implementazione hè stata realizata simultaneamente in 81 pruvince.

Vice Ministru di l'Affari Interni İsmail Çataklı, Governatore Diyarbakır Hasan Basri Güzeloğlu, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana Cumali Atilla, Procuratore Generale Kamil Erkut Güre, Capu di a Pulizzia Provinciale Diyarbakır Tacettin Aslan, numerosi studienti anu assistitu à l'avvenimentu di l'istituzione publica in Diyarbakır. U Vice Ministru di l'Affari Interni İsmail Çataklı, chì hà firmatu i veiculi cù u slogan è i banners "A priorità hè a vita, a priorità hè i pedoni", hà avvistatu i cunduttori. Dichjarà chì anu iniziatu avvenimenti in ogni pruvincia di Turchia, u Vice Ministru di l'Affari Interni Çataklı hà dettu chì anu u scopu di sensibilizà à riduce a sofferenza causata da u terrurismu di trafficu. U Vice Ministru Çataklı hà dettu: "U trafficu hè un prublema assai impurtante in u nostru paese, cum'è in u restu di u mondu. Ogni annu, migghiara di persone perde a so vita è 100s di millaie sò feriti. Perditi finanziarii sò, perdemu circa 700 pedoni in accidenti di trafficu ogni annu. Dapoi l'annu passatu, avemu lanciatu certe campagne di sensibilizazione, soprattuttu in u trafficu. Oghje, cù a coordinazione di i nostri guvernatori è i guvernatori di u distrittu in tutte e nostre pruvince, lanciamu una campagna per sensibilizà a priorità di i pedoni in u trafficu cù u slogan "Priorità di a vita, priorità di i pedoni" per sensibilizà nantu à i pedoni in u trafficu. . Da stu mumentu, avemu principiatu sta campagna in ogni pruvincia di Turchia. U trafficu hè un prublema chì hà dannu assai oltre u terrurismu è per u quale paghemu un prezzu assai seriu.Per quessa, per riduce a soffrenza chì sperimu quì, avemu principiatu l'attività quì oghje per palesà a priurità di i pedoni in u trafficu è per elevà. cuscenza nant'à sta questione. "Asperemu in particulare u sustegnu da l'urganisazioni non governamentali è i nostri studienti in questu sensu", disse.

Dopu à i discorsi, u sindaco Atilla, Çataklı, Güzeloğlu è u so entourage anu avvistatu i cunduttori è li dissenu di attentu à i pedoni è e regule di trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*