Erdogan: I mo fratelli curdi ùn si meritanu micca questu

U presidente è u presidente di u Partitu AK, Recep Tayyip Erdoğan, si sò indirizzati à u publicu in a manifestazione organizata da u so partitu in a Piazza di a Stazione Diyarbakır.

Dichjarà chì prutegerà Diyarbakır finu à a fine cù a dinamica chì li dà a so identità storica cù a dignità di u Seculu Turcu, Erdoğan hà dettu: "In l'elezzioni di maghju scorsu, ùn pudemu micca ghjunghje à i tassi di votu chì vuliamu in i dui parlamentari. l'elezzioni è a presidenza in Diyarbakır, ma crede chì u risultatu di l'elezzioni ùn hà micca piacevule è ùn vi hà micca fattu felice. ", disse.

"DEM, chì a sola capitale hè i vostri voti, hà messu a vuluntà di i mo fratelli kurdi nantu à u mercatu", disse Erdogan, aghjustendu: "Se fate attenzione, ùn ci hè micca un guadagnu puliticu in questu affare. Ùn ci hè micca prublema di travagliu è serviziu in ogni modu. Ùn ci hè nimu chì importa ciò chì l'elettori pensanu. Ci sò solu affari sporchi fatti per l'ambizioni di qualcunu. Tant’è chì quelli chì sanu di e riforme chì avemu fattu è suscitanu a so voce ùn alzanu micca a voce cum’è un ghjattu chì hà versatu u latte in faccia à e dichjarazioni di i dirigenti CHP chì puzzanu di fascismu, di discriminazione è di razzisimu. Ch’ùn s’opponenu à a discriminazione, ùn ponu micca fà dui frasi per difende a dignità violata di i so elettori. "I mo fratelli è sorelle Kurdi ùn meritanu micca una tale discriminazione, una tale umiliazione, tali insulti è un tali disprezzu", disse.

Erdogan hà dettu u seguente in u so discorsu:

"Mentre facianu a pulitica di sangue cacciendu un cadaveru da ogni casa, ùn avemu micca luttatu per mantene i nostri figlioli vivi è ligami à a vita cù l'educazione, a salute è l'impieghi? Mentri stortavanu i nostri cummercianti, travagliadori, pensionati è pigliavanu i so figlioli pè purtalli in muntagna, ùn avemu micca travagliatu pè appruntà à elli un avvene megliu cù l'università chì avemu apertu ? Mentri si mettevanu trappule per tumbà ghjente innocenti mettendu mine sottu à e strade, ùn avemu micca realizatu investimenti chì sviluppanu e nostre cità cù e facilità chì avemu custruitu attraversu e strade chì avemu apertu ? Mentre ch'elli eranu purtendu tutti i nemici marginali di u paese è a nazione à Diyarbakır è perseguite a propaganda, mentre chì rapivanu i zitelli di e Mamme Diyarbakir à a muntagna, ùn eramu micca solu circà modi per vince u vostru core? Mentre ch'elli piglianu a vostra vulintà cù l'oppressione, i minacce, a viulenza, pigliendu a vita è sparghje sangue, ùn avemu micca rinfurzatu a demucrazia cù rivoluzioni silenziose è riformi senza precedente chì allargavanu i diritti è e libertà ? Cù u nostru travagliu è a pulitica di serviziu, avemu investitu più di 21 miliardi di lire in Diyarbakır in 265 anni. In l'educazione, avemu aghjustatu 6 mila 677 novi aule à a nostra cità. "Avemu aumentatu a nostra capacità di letti di dormitori d'istruzione superiore à 6 mila 140".