U prughjettu di i novi di Bursa hè svelatu

prughjettu di i principianti di bursa debuted
prughjettu di i principianti di bursa debuted

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu à i membri di l'Associazione di Businessmen è Managers di i Giovani Industriali di Bursa (GESİAD) nantu à i so travaglii chì portaranu Bursa à u futuru, in particulare u prughjettu di intersezzione direzionale chì deve esse custruitu à l'incrozione Acemler. Spartendu i dettagli di u prugettu cù l'imprese per mezu di a nova modellazione di Acemler Junction, u sindaco Aktaş hà dettu: "Aghju fiducia in Bursa. Bursa hè una cità dinamica. "Se usemu sta dinamica currettamente, Bursa ghjunghjerà standardi megliu da l'agricultura à l'industria, da u turismu à l'ecunumia", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì s'impegna à riunite cù tutte l'urganisazioni non governamentali chì aghjunghjenu valore à a cità, era l'invitatu di a riunione di sinergia di l'Associazione di i giovani imprenditori è di i dirigenti industriali di Bursa. Fendu una presentazione à l'omi d'affari in a riunione in l'Hotel Almira, u sindaco Aktaş hà spiegatu u travagliu chì anu implementatu in l'ultimi 15 mesi è hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti chì anu pianificatu per u periodu à vene.

Prughjettu Acemler in mostra

Intantu, u mudellu di u prughjettu di l'intersezzione direzzione chì deve esse custruitu in Acemler Junction, situatu in a sala di riunioni, hè statu attentamente esaminatu da l'affari. Spartendu i dettagli di u prughjettu cù l'imprese nantu à u mudellu, u sindaco Aktaş hà dettu chì risolveranu significativamente u prublema in Acemler, induve a densità di u trafficu hè 15 per centu più altu ch'è u Ponte di i Martiri di u 10 di lugliu di Istanbul, cù stu prughjettu. Enfatizendu chì l'arteria Acemler hè cumplettamente bluccata avà, u sindaco Aktaş hà dettu: "In u novu periodu, 59 intersezioni più intelligenti seranu custruite è 18 di elle seranu in i distretti. L'arteria Acemler di Bursa hè cumplettamente bluccata. Perchè parechje strade muvimenti sò riunite quì, è cum'è avete apprezzatu, a strada cullata ùn si alza micca. Cunsiderendu u stadiu in quella zona è l'uspidale in custruzzione, avemu bisognu di pruduce una suluzione urgente. Una intersezzione direzzione serà custruita quì è ci saranu diversi punti di fuga. In questu modu, ùn ci sarà micca rallentamenti inevitabbili. Tutti sò stati misurati è calculati unu per unu. In ultimamente, questu serà unu di i primi posti chì avemu da avventura dopu à l'elezzioni. I quartieri Odunluk è Çamlıca daretu à elli sò in crescita. "Cù a messa in carica automatica di novi edifici, un prucessu seriamente fastidiosu nascerà", disse.

Target 1 milioni di passageri

Dichjarà chì i sconti di u 15 per centu in i prezzi di l'acqua è finu à u 30 per centu in u trasportu per u sistema ferroviariu in l'ultimi 27 mesi anu truvatu una risposta positiva da parte di i citadini, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cù i sconti chì avemu fattu, u trasportu publicu. aumentatu di 2017 per centu in u sistema ferroviariu trà dicembre 2018 è dicembre 18. Attualmente facemu rivisioni di signalazione per fà u trasportu più còmode. Tagliamu novi forbici. U travagliu dura un mesi è duverà 1,5 anni in totale. Perchè pudemu fà u travagliu solu trà 1 di notte è 5 di a matina. Questu hè un investimentu di 130 -140 milioni. À a fine di u travagliu, purteremu 54 - 55 per centu più di passageri nantu à e stesse linee chè no avemu fattu nantu à a linea di 60 km. Perchè in u nostru scopu di 2035, u trasportu d'autobus aumenterà da 45% è u sistema ferroviariu aumenterà da 4,5 volte. "Porteremu più di 1 milione di passageri à ghjornu", disse.

Passemu tutta a nostra energia

Dichjarà chì u trasportu per u sistema ferroviariu hè assai più cumuni in tutti i paesi sviluppati di u mondu, u sindaco Aktaş hà nutatu chì, cum'è Bursa, anu da espansione a reta di u sistema ferroviariu. Dichjarà chì anu preparatu tutti i so piani à cortu, mediu è longu per questu sughjettu, u sindaco Aktaş hà dettu: "In i sistemi ferroviari, a nostra linea attuale parte da Kestel, è quandu ghjunghje à Acemler, hè divisa in dui, unu di i quali. finisce à u travagliu è l'altru à l'università. Avemu ancu e linee T2 è T3. Attualmente simu sottumessi à una rivisione in queste linee.Quandu a rivisione hè cumpleta, averemu l'uppurtunità di portà 55-60 per centu di più passageri. U più grande hospitalu di Bursa cù 1355 letti hè custruitu. Avemu pianificatu una linea di 5,5 km per cunnette u sistema ferroviariu à l'uspidale di a cità. Siconda, a linea di l'Università deve esse cumminata cù Görükle. Ci hè una vita per 50 mila persone. T2 deve ancu esse integratu in u sistema. I prossimi piani sò una linea chì parte da Gürsu è anda in Acemlere è poi Çalı, è l'altru hè una linea di 20.7 km chì parte da Demirtas in a nova zona di sviluppu nantu à l'asse nord-est - sud-ovest. Inoltre, mentre chì u trasportu attuale era 2018 mila per ghjornu in 286, sta cifra serà 2035 milione 1 mila in 352. "Avemu da spende tutta a nostra energia per apre e novi rotte è fà espropriazioni quì", disse.

Aghju fiducia in Bursa

U sindaco Aktaş hà dichjaratu chì, in più di i prughjetti di trasportu cum'è strade, novi cunnessione, centri di transitu, parchi è punti di passeggiata è camini di bicicletta, anu realizatu travaglii impurtanti in ogni campu da l'industria chì produce una produzzione à altu valore aghjuntu à u turismu, è hà cunclusu u so travagliu. discorsu cusì:

"A dicu assai sinceramente, aghju fiducia in Bursa. Bursa hè una cità dinamica. Se pudemu aduprà sta dinamica in u modu ghjustu, Bursa pò esse integrata seriamente in l'agricultura, l'industria, u turismu è l'ecunumia. Avemu da purtà Bursa à standard megliu. Ùn ci hè nimu chì ùn avemu micca cunsultà o scuntrà. I merri sò eletti per mezu di un partitu puliticu, ma una volta eletti, sò u capu di a cità sana. Ci hè 1 cità. Semu tutti in a stessa barca. "Continueremu à marchjà in a direzione ghjusta in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana è i 17 sindaci di distrittu è i membri di u cunsigliu".

grande opportunità

U presidente di GESIAD Kerim Demiral, in u so discorsu, hà dettu chì Bursa hè à l'ora di una grande opportunità. Demiral hà dettu: "Gestioni è amministratori precedenti anu purtatu sta cità à un certu livellu. Hà fattu a so parte, per u megliu o u peghju. L'interessante hè chì avemu scontru un tempu è un momentu cusì per Bursa chì se Bursa usa bè questi valori, diventerà una grande cità mundiale. S'ellu ùn pò micca aduprà i prossimi anni o 8-10 anni bè, sta opportunità serà persa. Perchè Bursa hè una cità in rapida crescita. S'ellu ùn si cuncentra micca nantu à i so valori, crescerà stortu. Hè una cità chì darà l’esempiu in u mondu s’ella cresce in modu pianificatu è curaggiu, cuscente di i so valori. "Hè stu putenziale", disse.

Mentre u presidente GESİAD Demiral hà datu una placca di apprezzamentu à u presidente Aktaş in memoria di u ghjornu, u presidente Aktaş hà presentatu badge à i novi membri di l'associu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*