Ministru Turan: "E nostre strade ùn sò più stanchi cum'è prima"

U Ministru di u Trasportu è l'Infrastruttura Mehmet Cahit Turan hà dettu: "Per l'ultimi anni, alcune putenzi stranieri chì ùn volenu micca di sviluppà è crescenu anu attaccatu u nostru paese in modi diffirenti. L'ultimu attaccu hè realizatu cù metudi ecunomichi è finanziarii. U nostru fratellu Berat Albayrak hè u cumandante di fronte di questu ". disse.

Turan hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Spedizione (DTO) è dopu hà assistitu à i 10th Trabzon Days in Yenikapı Event Area.

Parlendu à l'avvenimentu urganizatu da a Federazione di l'Associazioni di Trabzon, Turan hà dettu: "I nostri cumpagnanti satisfanu a so brama per a cultura è a vita di a cità induve sò nati, cresciuti, respiravanu l'aria è beie l'acqua, ancu s'ellu solu per uni pochi di ghjorni. "Che Diu li benedica tutti." disse.

Turan hà dettu: "Cum'è persone di Trabzon, alcuni di noi sò nati in Trabzon, ma campemu a nostra vita in diverse parti di u nostru paese. Forsi avemu citatini quì chì i so antenati sò nati in Trabzon duie o trè generazioni fà, ma sò cresciuti in diverse parti di Turchia. Sta attività rapprisenta un compitu assai impurtante per intruducelli à a cultura, a vita è u modu di vita di u so populu di Trabzon. "Cuntinuerà da avà". disse.

U Ministru Turan hà dettu:

"I nostri citadini ponu vene quì da Bursa in 1 ora è 45 minuti. U ponte Osmangazi hè statu custruitu è ​​nimu ùn aspetta più nantu à e strade. E nostre strade ùn stancanu più u nostru populu cum'è prima. U nostru travagliu hè di custruisce strade. Per custruisce strade chì portanu à i cori, micca solu strade chì giranu e roti. Chì Diu ùn distrugge micca a nostra unità è sulidarità è a rende permanente. Custruemu l'infrastruttura di una Turchia in via di sviluppu, crescita è rinfurzà ".

Spergu chì i nostri concittadini in Çanakkale, Balıkesir è Bandırma venenu in questi ghjorni da u Ponte di Çanakkale ogni ghjornu. Oghje, avemu assistitu à u Festival Teknofest tenutu in u più grande aeroportu di u mondu chì avemu custruitu in Istanbul. Questu dopu meziornu, u Signore Ministru di u Tesoru è di i Finanzi Berat Albayrak hà annunziatu u prugramma Medium Term (MTP). Allora sò andatu à dumandà soldi da u nostru Ministru. Grazie à ellu, l'aghju lasciatu cuntentu per realizà i nostri prughjetti è fà cose più grande. Hè attualmente in riunioni cù i dirigenti di i banche in Turchia. In l'ultimi anni, certi putenzi stranieri chì ùn volenu micca di sviluppà è crescenu anu attaccatu u nostru paese in diversi modi. L'ultimu attaccu hè realizatu cù metudi ecunomichi è finanziarii. U nostru fratellu Berat Albayrak hè u cumandante di fronte di questu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*