Un Paradisu in a Stazione Ferroviaria di Steppe Selim

"Selim Train Station", vicinu à u distrittu di Selim di Kars, chì s'assumiglia à una valle verde in u mità di a steppa, grazia à a piantazione d'arburi in l'area legale di a stazione cù i so propiu mezi, è i prughjetti di forestazione purtati. fora da TCDD in 1973 è 74, da un supervisore di stazione cun amore per u verde, da a municipalità di i Ferroviari di TCDD, un protocolu hè statu firmatu cù a Direzzione Generale è affittu per 15 anni.

In l'anni 1960, TCDD hà iniziatu u travagliu di riforestazione intornu à alcune di e ferrovie è stazioni di treni in l'Anatolia Orientale per impedisce chì a forte nevicata affetta negativamente i rails. A stazione di treni in u distrittu di Selim di Kars era unu di elli. Tuttavia, a stazione di Selim era diversa da l'altri. Era in mezu à a steppa è ùn ci era mancu erba verde intornu. Sicondu l'infurmazioni ricevuti, un travagliadore chì travaglia in a stazione hà piantatu i saplings datu da u statu cù e so mani in quelli anni è hà guardatu cù i so ochji. Hà aghjustatu novi saplings à e piantini chì hà piantatu in tutta a stazione finu à a so ritirata. I supervisori di a stazione chì sò vinuti dopu à ellu hà apprezzatu stu sforzu è anu fattu u megliu per fà cresce quelli saplings. Quandu i saplings criscinu, a stazione ferma cum'è un oasi à mezu à l'steppa.

A Stazione Ferroviaria di Selim, induve si trovanu circa 14 mila piantini di pinu, hè chjusa à u trasportu di passageri, mentre chì u trenu di merci cuntinueghja a so attività. A municipalità di Selim hà ancu iniziatu u travagliu per mette a Stazione Ferroviaria di Selim, chì offre un oasi in u mezu di a steppa, à u serviziu di u turismu grazia à l'afforestazione. Hè destinatu à prutege è attirà i turisti in a regione purtendu a stazione, chì hè destinata à fà diversi arrangiamenti intornu à u turisimu. U sindaco di Selim, Coşkun Altun, hà dettu: "Cum'è a municipalità di Selim, avemu affittatu stu locu per 15 anni per ùn perde micca e so bellezze naturali. Cù i novi arrangiamenti, un'uppurtunità serà offerta à quelli chì volenu vede a stazione. Avemu da prutege stu locu ", disse.

A Stazione Ferroviaria di Selim, induve solu i treni di trasportu passanu oghje, si distingue cù i so arburi chì s'assumiglia à una valle verde. U mutivu per quessa chì queste stazioni stanu verdi in u mità di una zona cusì larga è arida hè a cura attenta di i supervisori è i tappi di irrigazione posti intornu à a stazione cum'è parte di stu prughjettu di foresta. Ogni supervisore irrigava l'arburi in a so stazione è pruned i rami quandu u tempu hè vinutu. Se ùn ci hè micca acqua, ùn ci hè un arbulu, ci hè una steppa larga.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*