Versu a fine nantu à a Strada versu u Campus MCBÜ Muradiye

I travaglii iniziati da a Municipalità Metropolitana di Manisa nantu à a strada di u Campus Muradiye di l'Università Manisa Celal Bayar sò ghjunti à a fine. A Municipalità Metropolitana pensa à compie i travaglii di asfaltu caldu in i ghjorni à vene nantu à a strada, chì hà guadagnatu à tempu prestigiu è apparenza sicura cù u travagliu realizatu.

I travaglii iniziati da u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, per furnisce un trasportu sicuru per i studienti nantu à a strada di u campus Muradiye di l'Università Manisa Celal Bayar, sò per esse cumpletati. I travaglii di asfaltu caldu realizati da e squadre di a Municipalità Metropolitana nantu à a strada, chì anu guadagnatu prestigiu cù a so illuminazione muderna, piastrelle di guida d'avvertimentu disabilitatu, a strada di bicicletta, a curb è l'arrangiamenti di pavimentu, seranu finite in i ghjorni à vene.

hà guadagnatu prestigio

U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, hà dichjaratu chì i studienti anu un trasportu sicuru nantu à a strada muderna in u novu periodu di educazione è hà dettu: "Avemu rinnuvatu cumplettamente a strada di u campus, chì era una strada à una sola corsia in a so forma antica è pareva chì mette in periculu u flussu di u trafficu, è l'hà fattu degne di Manisa. Avemu avutu in pausa u nostru travagliu di asfaltu caldu in l'ultima parte di a strada, chì hà guadagnatu prestigiu cù l'illuminazione è a pavimentazione, per via di u travagliu di TEDAŞ nantu à a strada attuale. Dopu chì TEDAŞ hà finitu u so travagliu, avemu principiatu rapidamente l'applicazione di asfaltu nantu à a strada. "Cumpleremu u nostru travagliu di asfaltu in i ghjorni à vene se e cundizioni climatichi permettenu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*