Novu Tram di Marca Skoda hà iniziatu u serviziu in Eskişehir

Mentre i travaglii per a nova linea di tram cuntinueghjanu rapidamente in tutta Eskişehir, i tram di marca Skoda anu cuminciatu à serve nantu à e linee esistenti.

Mentre i travaglii nantu à a linea di tram chì ghjunghjeranu à u 75u Distrettu Yıl attraversu l'Hospital City è a linea Otogar-Opera cuntinueghjanu rapidamente, i tramvii di marca Skoda appena acquistati sò stati offerti à i citadini nantu à e linee esistenti. Cù l'intruduzioni di novi tramvii, u numeru di voli aumenterà nantu à e linee occupate, in particulare in a linea Otogar-SSK. Cù a frequenza crescente di viaghji, l'ora di u tram hè ancu aghjustatu.
I citadini ponu accede à i tempi di volu aghjurnati di ESTRAM. www2.estram.com.tr/HareketSaatleri Puderanu accede à ellu da a pagina web è da i pannelli d'infurmazione à e tappe.

Vulendu chì i novi tramvii sò benefizii per a cità, u sindaco Büyükerşen hà dettu: "U nostru travagliu nantu à a linea Emek - Sultandere - 75. A linea Yıl Mahallesi è a linea di cunnessione Bus Station-Opera avanza rapidamente. Inoltre, avemu cuminciatu à travaglià in una di e nostre novi linee, Kumlubel. Intantu, avemu aumentatu a freccia di partenze offrendu i nostri novi tramvii Skoda à u serviziu di u nostru populu. Vogliu chì i nostri novi tramvii sò di auspiziu per a nostra cità, è speru chì i nostri veiculi serviranu senza prublemi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*