Çayırova Traffic Education Park hè in forma

In Kocaeli, a mobilizazione d'investimentu di u sindaco di Çayırova Şevki Demirci, chì hà lasciatu 4,5 anni, avanza rapidamente cù novi prughjetti. Demirci, chì hà adattatu più di 70 prughjetti in u tempu ch'ellu hà lasciatu è offre assai investimenti à l'usu di i residenti di Çayırova, mantene u travagliu strettu in modu chì u parcu di furmazione di trafficu, chì hè unu di i prughjetti di u 2018, hè cumpletu è mette. in serviziu u più prestu pussibule.

Demirci seguita i prughjetti da vicinu

U sindaco Şevki Demirci, chì hà fattu grandi investimenti per fà di Çayırova una identità di cità muderna è vivibile, seguita da vicinu novi prughjetti chì avanzanu rapidamente. Demirci, chì hè à u capu di l'investimenti à ogni opportunità è ùn trascurata di esse cù u publicu, hà evaluatu u prughjettu di u parcu di l'educazione di u trafficu in u locu. U presidente Demirci, chì hà datu l'istruzzioni necessarii per accelerà i travaglii di custruzzione in corso, hà spartutu i dettagli di u prugettu.

Un Impianto Equipatu nantu à una Superficia di 7 Milla Metri Quadrati

Demirci, chì hà dettu chì volenu inculcà a cuscenza di u trafficu in i zitelli à una prima età cù u parcu di l'educazione di u trafficu, hà dettu chì u prughjettu in Akse Mahallesi avanza rapidamente. Demirci hà dichjaratu ch'elli anu pensatu à parechji ditaglii in u prugettu chì anu iniziatu per creà una generazione cuscente, aghjustendu chì 7 metri di pista di bicicletta, 350 metri di pista di guida, 800 metri quadrati di edifici di educazione di u trafficu, 400 metri quadrati di parchi per i zitelli, 2 metri quadrati di anfiteatru è 120 metri quadrati sò situati in a facilità, chì hè in custruzzione nantu à una zona di 2 mila metri quadrati. Ellu disse chì m180 di spaziu verde serà creatu. Demirci hà dichjaratu chì quandu u stabilimentu hè finitu, ci saranu ancu spazii educativi cum'è passaggi pedonali, passaggi pedonali, intersezioni signalizzate, intersezioni incontrollate, rotonde, passaggi à livellu, tunnel, strade accidentate, fermate d'autobus, passaggi sotterranei, cavalcate, ospedali, pompieri è traversate scolastiche, hà dettu ancu chì u travagliu hè statu intensificatu per compie u prugettu in pocu tempu.

Demirci, "U Distrettu Erişler, a Piazza di u Quartiere è u Parcu Selale aghjunghjenu Vitalità"

Dopu avè esaminatu l'opere di u parcu di l'educazione di u trafficu, Demirci hà valutatu i travaglii di scavi in ​​corso per a Piazza di Quartiere è u Parcu Selale in Erişler in situ, è hà dichjaratu chì mentre u numeru di piazze di u distrittu aumentava, u numeru di novi spazi viventi hè ancu aumentatu. Demirci, esprimendu chì attribuisce impurtanza à e zone suciali in e piazze di quartiere chì custruiscenu, hà dettu chì Erişler, chì hè u puntu di intersezzione di i Quartieri Liberty è İnönü, diventerà più vivace è dinamicu cù stu prughjettu. Enfatizendu ch'elli anu pensatu à ogni ditagliu di u prugettu, chì venerà in prima linea cù a so cascata, Demirci hà dichjaratu ch'elli metteranu in serviziu parechje strutture cum'è caffetteria, parchi sportivi è per i zitelli, camini per caminari, spazii di riposu è di attività in serviziu in un locu. puntu unicu.

Demirci, "Travagliemu per una cità ideale di vita"

Dichjarà chì anu finitu parechje opere in 4,5 anni da l'educazione à a salute, da l'arte à u sport, da l'ambiente à l'investimenti verdi, culturali è suciali è chì anu cambiatu a faccia di Çayırova cù più di 70 prughjetti, u sindaco Şevki Demirci hà dettu chì anu fattu bè. usu di 2018 è hà fattu un prugressu significativu in novi investimenti. . Dichjarà chì travaglianu ghjornu è notte per u futuru di Çayırova, Demirci hà enfatizatu chì anu pionieri in u distrittu per acquistà una identità urbana muderna cù investimenti enormi. Esprimendu chì anu messu decine di prughjetti à u serviziu di u publicu è chì sò fieri di questu, Demirci hà dettu: "Mentre a nostra lotta per una Çayırova vivibile cuntinueghja à piena velocità, avemu acceleratu i nostri novi prughjetti chì avemu principiatu quist'annu. Avemu messu assai prughjetti in usu da u nostru populu da realizà regularmente i nostri piani chì avemu fattu in modu currettu è sistematicu ogni annu. A nostra Çayırova, chì cambia è si sviluppa cù l'investimenti chì facemu in ogni campu, cuntinueghja à guadagnà innovazioni. Avemu fattu novi passi in 2018, a mità di quale hè stata lasciata. Avè u titulu di u più grande di Kocaeli, chì hè i nostri 2017 opere giganti chì avemu principiatu in 3, Prof. Dr. Avemu cumpletu u Centru Culturale Necmettin Erbakan, u Centru Culturale Naim Süleymanoğlu è u nostru Prughjettu di Parcu Cità. Dopu à pocu tempu, mettimu sti 3 opere in serviziu. In novu, avemu custruitu i nostri palazzi di distrittu muderni in u nostru distrittu. Avemu messu in serviziu i nostri Mercati di Quartiere Chiusu. Avemu cuntribuitu à a vita suciale cù e nostre Piazze di Quartiere. Cù e nostre strutture suciali, avemu assicuratu chì e nostre persone ricevenu u megliu serviziu di qualità. Cum'è in ogni campu, avemu fattu grandi passi in l'investimenti ambientali ancu. Dapoi u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu ancu realizatu travaglii impurtanti in l'infrastruttura è a superstruttura. Avemu purtatu u prestigiu in i nostri carrughji. Avemu cumpletu servizii impurtanti degni di u nostru distrittu à tempu è in u modu più efficaci. In breve, avemu travagliatu duru per fà a nostra Çayırova una cità forte è continueremu à fà. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*