A Lunghezza di i Treni in Cina hà righjuntu 127 mila Km

Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche (NBS), l'industria di a custruzzione di a China hà crisciutu rapidamente da l'intruduzioni di a pulitica di riforma è apertura in u paese in u 1978.

I dati spartuti nantu à u situ web di NBS mostranu chì u valore aghjuntu di l'industria hà righjuntu 5,57 trilioni di yuan (circa 816,6 miliardi di $ US) l'annu passatu, paragunatu à 1978 miliardi di yuan in u 13,9. Sicondu i dati, u tassu di crescita annuale di a industria di a custruzione era di 16,6 per centu.

A parte di u valore aghjuntu di u settore di a custruzzione di a Cina in u PIB (produttu internu grossu) hè aumentatu da 1978 per centu in u 3,8 à 6,7 per centu l'annu passatu.

Ci era ancu una rapida crescita in u numeru di cumpagnie di custruzzione. Stu numeru superava 300 1996 l'annu passatu. L'imprese private anu ghjucatu un rolu impurtante in a crescita in u campu di a custruzzione. Mentre chì u numeru di cumpagnie di custruzzione statali custituiscenu u 20 per centu di l'imprese di custruzzione totali in u 2,5, sta rata era solu XNUMX per centu l'annu passatu.

Sicondu NBS, queste cumpagnie private anu cuntribuitu significativamente à l'espansione di l'infrastruttura di a China. Mentre a lunghezza di e ferrovie aperte da a Cina era di 1978 mila km in 52, hà righjuntu 2017 mila km in 25, di i quali 127 mila km eranu linee di treni d'alta velocità.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*