I parenti di quelli chì sò morti in u crash di u trenu di Çorlu lasciavanu garofani nantu à u trenu

silenziu dopu à u disastru di u trenu corlu
silenziu dopu à u disastru di u trenu corlu

I parenti di quelli chì sò morti in Çorlu Train Crash Lasciatu Garofani nantu à u Trenu Rail: I parenti di quelli chì anu persu a vita in u tragicu accidentu di trenu in Tekirdağ l'8 di lugliu lasciavanu garofani in u locu induve l'accidentu hè accadutu 64 ghjorni dopu.

In Çorlu, e famiglie di quelli chì anu persu i so parenti è feriti in l'accidentu di u trenu in u quali 25 persone anu persu a vita, anu lasciatu garofani nantu à i rails vicinu à a scena è esigenu chì i rispunsevuli sò puniti. Zeliha Bilgin, chì hà persu a so surella è a figliola in l'accidentu, hà dettu: "Noi, cum'è i parenti di u mortu, cuntinuemu à seguità l'incidentu. "Quale chì hè rispunsevule per l'incidentu deve esse trovu è deve esse punitu", disse.

Dopu à u disastru di u trenu chì hè accadutu vicinu à u distrittu Çorlu di Tekirdağ l'8 di lugliu, in u quali 25 persone sò morti è 340 persone sò state ferite, quelli chì anu persu i so parenti in l'accidentu è alcuni di i feriti è e so famiglie si sò riuniti in u paese di Sarılar. per lascià i garofani in scena. I parenti di u mortu è di i feriti anu ringraziatu i paesani chì si sò andati à a scena cù i so trattori è evacuavanu i feriti in l'accidentu di trenu. Circa 300 persone riunite in u paese di Sarılar ùn pudianu andà à u puntu induve hè accadutu l'accidentu di trenu, per via di a pioggia è perchè ùn ci era micca strada per terra. Allora, a folla hà fattu una dichjarazione di stampa in u paese.

Zeliha Bilgin, chì hà persu u so fratellu è a figliola di 14 anni Bihter Bilgin in l'accidentu, leghje u comunicatu di stampa in nome di u gruppu. Dicendu chì oghje hè u so anniversariu, Bilgin vulia chì i rispunsevuli sò puniti. Bilgin, tenendu l'ultima foto di a so figliola presa in u trenu, disse: "Ùn puderaghju micca abbraccià a mo figliola oghje. Ùn puderaghju micca abbraccià i mo fratelli. Quale sà cumu mi sorprenderanu ? L'incidentu chì hè accadutu l'8 di lugliu era assai doloroso è pienu di negligenza. Mentre 25 persone anu persu a so vita quì, 340 persone sò state ferite. Noi, cum'è i parenti di u mortu, cuntinuemu à seguità l'incidentu. Quellu chì hè rispunsevule per l'incidentu deve esse trovu è deve esse punitu. Pudemu sopravvive grazia à e droghe chì pigliamu. Ùn avemu mai scurdatu di i morti, è ùn li scurdaremu mai. Oghje hè u mo anniversariu. Se a mo figliola è u fratellu ùn anu micca mortu in questu accidente, mi preparavanu una sorpresa d'anniversariu avà. A situazione chì vivemu hè assai dolorosa è ùn ci hè micca cumpensu ", disse.

Quelli chì anu trascuratu in l'accidentu deve esse puniti

U deputatu CHP Tekirdağ İlhami Özcan Aygun, chì hà participatu à u prugramma, hà dichjaratu ch'elli sò seguitori in u Parlamentu è hà dettu chì anu da cuntinuà à travaglià per dà a punizione necessaria à quelli chì eranu negligente in l'accidentu.

Dopu à i discorsi, i ritratti di quelli chì anu persu a vita sò stati purtati mentre andavanu in a zona induve si trovanu i rails chì passanu vicinu à u paese. Mentre i garofoli sò stati lasciati nantu à i rails, i parenti di u mortu pienghjenu. Partendu da u distrittu Uzunköprü di Edirne è Istanbul HalkalıI garofoli sò stati ancu lanciati nantu à u trenu di passageri chì andava à .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*