A Ferrovia hè a nostra indipendenza è u nostru futuru

A ferrovia, unu di i paràmetri più impurtanti di u sviluppu in u mondu, hè l'arte, a literatura, a puesia, a musica...

A Lotta Naziunale, incurunata da a vittoria, hè u 15 di lugliu, quandu l'eroichi ferruviari scrivevanu l'epica.

Hè a nostra indipendenza è u nostru avvene.

Amichevule à l'ambiente, utilizendu energia pulita è economica; Hè u nome di u sistema di trasportu veloce, sicuru è còmode.

Per quessa, grandi investimenti sò stati fatti in e ferrovie sia in l'ottomanu sia in i primi anni di a Republica.

In più di a geografia anatolica, un totale di 8.619 XNUMX km di ferrovie sò stati custruiti durante u periodu ottomanu, cumprese e linee Rumeli, Siria, Cairo è Hejaz.

In l'era di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hà dettu: "A ferrovia porta prosperità è speranza", hè stata iniziata una mobilizazione all-out per a custruzzione di u nostru paese cù rete di ferru.

L'eccitazione di a ferrovia, chì esisteva in i primi anni di a Republica, lasciò u so postu à l'obliu è à l'abbandunamentu cù u tempu.

Quandu i calendari dimustravanu l'annu 2003, l'amore di a ferrovia era guasi rinascitu da e so cendri.

Una nova mubilizazione hè stata cuminciata accittendu e ferrovie cum'è una pulitica statale da u nostru presidente, chì hà dettu: "A ferrovia hè una civilisazione".

A geugrafia impenetrable di l'Anatolia hà cuminciatu à esse custruitu cù rails d'acciaio di novu.

U nostru populu hà scontru cù Treni d'Alta Velocità è stazioni YHT muderne cum'è in i paesi sviluppati. In modi rinnuvati; Cù a flotta rinnuvata di veiculi veloci, còmode è sicuri, u viaghju hè diventatu un piacè piuttostu chè una prova.

Equipamu u nostru paese cù centri logistichi per fà a Turchia a basa logistica di a so regione è per aumentà a cumpetitività di i nostri industriali.

Mentre purtemu in u nostru paese e tecnulugia di ferrovia in rapidu sviluppu in u mondu, i nostri travaglii di produzzione naziunale cuntinueghjanu rapidamente.

Cum'è una urganizazione naziunale chì rializeghja cun successu prughjetti cusì grandi è impurtanti chì agiranu cum'è una locomotiva in u muvimentu di u sviluppu di u nostru paese, avemu l'allegria è l'orgogliu di ghjunghje à u so 162u annu.

Mentre sperimentà sta gioia è orgogliu, seremu in a determinazione è u sforzu di piglià u rolu di a locomotiva in a corsa per elevà u nostru paese sopra à u livellu di e civilizazioni cuntempuranee, cù a cultura ferroviaria arradicata di più di un seculu è a mità è u nostru amore per u nostru paese.

Cù questi pinsamenti in mente, celebru u 162u anniversariu di i nostri ferrovie è augu a misericordia di Diu à tutti i nostri ferroviari chì sò passati in l'eternità.

Ghjesù APAYDIN
Direttore Generale TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*