Supportu da DİSK à i travagliadori di u 3u Aeroportu

U Rappresentante Regiunale di l'Egeu di a Confederazione di i Sindacati Rivuluzionari di Turchia (DİSK) hà ancu sustinutu l'azzione pigliata da i travagliadori in u cantiere di custruzzione di u Terzu Aeroportu in costruzione in Istanbul, citendu e cundizioni di travagliu cattivi.

I membri di u Rappresentante Regionale DİSK Egeu si sò riuniti in l'area di Konak in Izmir è sustenevanu l'interruzione di u travagliu realizatu da i travagliadori in u Terzu Aeroportu di Akpınar Campus, chì hè in custruzzione in Istanbul, citendu cundizioni di travagliu cattivi.

Facendu una dichjarazione in nome di u gruppu, u Rappresentante Regiunale DİSK Memiş Sarı hà dettu: "I travagliadori di u cantiere di u 3rd Airport in Istanbul anu cuminciatu à resistere dopu à l'accidentu di a navetta. "E dumande, dumande è lotte di millaie di travagliadori chì abbandunonu u so travagliu contr'à l'assassini interminabili in u locu di travagliu, ignorendu a salute di i travagliadori è a sicurità di u travagliu, è e cundizioni di travagliu inumane sempre più severi sò a nostra lotta". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*