Sorpresa per i Studenti Università in a Stazione di l'Autobus di Izmir

Cum'è ogni annu, İzmir accoglie i ghjovani chì venenu da altre cità per l'educazione universitaria cun grande ospitalità. Una cuscenza di l'urbanità esemplare hè esibita in u scopu di u prughjettu "Izmir Embraces the Youth", chì hè stata urganizata sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Izmir cù u sustegnu di e municipalità di distrettu, l'urganisazioni non governamentali è i vuluntarii.

Sicondu i risultati di l'Esame di Entrata à l'Educazione Superiore (YGS), i studienti chì sò stati posti in università in Izmir è quelli residenti in diverse cità cuminciaru à vene in a cità per a registrazione. Migliaia di studienti chì venenu in İzmir ogni annu per entre in una nova vita durante questi periodi sò stati accolti cù una urganizazione urganizata sottu a guida di a Municipalità Metropolitana.

I vuluntarii di u prughjettu "İzmir Embraces the Youth", chì hè in u campu da u luni 3 di settembre, si precipitanu à aiutà i ghjovani è e so famiglie chì scendenu da l'autobus à a prima luce di a matina. In u scopu di u prugettu, chì hà iniziatu cù u scopu di riduce e preoccupazioni è aiutà i novi residenti di a cità chì venenu da fora di Izmir à iscriversi in università, i studienti sò accolti cù zuppa calda, tè è pasticceria in u so primu passu per a cità. I novi studienti universitari, chì e dumande nantu à l'alloghju è l'iscrizzione sò risposti, sò trasportati à e so università da navette gratuiti. I banchi d'informazione stallati in l'Università Dokuz Eylül è Katip Çelebi è l'Istitutu di Alta Tecnulugia furniscenu guida à i studienti universitari in quantu à l'iscrizzione è l'alloghju. I studienti sò datu brochure cù a mappa di l'università, chì cuntenenu infurmazioni nantu à u trasportu, (route metro-bus-ferry), alloghju, bisogni culturali-suciali è attività suciali. I servizii cum'è u wi-fi gratuitu è ​​l'unità di carica sò ancu pruposti à u puntu d'attesa in a stazione d'autobus.

A manu per i ghjovani
In più di l'unità di a municipalità metropolitana di Izmir, u prugettu cuntinuerà finu à u 7 di settembre.
Supporting l'Associazione di Vita Cuntempuranea, a Fundazione di l'Educazione Cuntempuranea Egea è e municipalità di Balçova, Bornova, Buca è Çiğli, chì anu università pubbliche in u distrittu, furniscenu sustegnu. I studienti è e so famiglie, chì anu scontru un interessu inesperu à a stazione di l'autobus appena sbarcati in cità, sò assai soddisfatti di i servizii furniti. Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir offre un serviziu esemplare, e famiglie anu dettu chì vulianu vede sta pratica ancu in altre cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*