KARDEMİR hà pruduttu a Prima Rota Ferroviaria Domestica è Naziunale

KARDEMİR Railroad Wheel Production Factory, chì hà iniziatu circa 4 anni fà per a produzzione domestica di roti di ferrovia, treni è vagoni, chì hè unu di i prudutti acquistati da l'esteru in Turchia, hà finalmente cuminciatu à piglià a pruduzzione di prova.

L'ultimu puntu hè statu righjuntu in a produzzione di roti di ferrovia, l'investimentu di quale hè stata cuminciata da a decisione di u Cunsigliu di Amministrazione Kardemir circa 4 anni fà.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti, ancu s'ellu ci sò stati ritardi, a pruduzzione di prova hè stata cuminciata è a prima rota hè stata presa da a linea di produzzione. Hè previstu chì a prossima fasi di laminazione, forgiatura finale, trattamentu termicu-indurimentu, machining è teste seranu finite da ferraghju è a produzzione di massa hà da principià.

Cusì, KARDEMİR, chì produce i primi binari di a Turchia, farà una grande cuntribuzione à a localizazione di u nostru paese, pruducia a "Rota di Ferrovia", chì hè un altru materiale impurtante è strategicu di sistemi ferroviari, lucale è naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*