Ministru Turhan: "U decretu di liquidazione entrerà in vigore in i ghjorni à vene"

Ministru di Trasporti è Infrastrutture M. Cahit Turhan hà dichjaratu chì u Decretu di Liquidazione, chì hè statu preparatu per prutege i diritti è a lege di i partiti in l'esekzione di cuntratti, entrerà in vigore in i ghjorni à vene, secondu u cambiamentu è u sviluppu. cundizioni di u mercatu.

U Ministru Turhan, in u so discorsu in a riunione parlamentaria di a Càmera di l'Industria di Ankara (ASO) in settembre, hà dettu chì passemu per un periodu in quale sviluppi assai impurtanti sò sperimentati in u paese è in u mondu.

Dichjarà chì cù a piena implementazione di u Sistema di Guvernu Presidenziale, chì custruisce a stabilità di l'amministrazione nantu à fundamenti solidi in Turchia, sò affruntati da una guerra esterna, Turhan hà dettu: "U focu in a nostra regione ùn si ferma micca. Cuntinuemu à circà una suluzione cù a Russia è l'Iran nantu à u prublema sirianu, chì ci cuncerna u più. In u mondu, tutte e carte, in particulare l'ecunumia, sò mischiate di novu ". disse.

Turhan hà spiegatu chì l'obiettivu di i paesi chì anu fattu guerri cummirciali cù a logica di a gestione coloniale hè di realizà u cummerciu mundiale da una sola fonte, mentre chì l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu hà dichjaratu chì e guerre di u cummerciu mundiale portanu una grande minaccia per u mondu è ci sarà. nisun vincitore.

Nutendu chì ciò chì succede in u mondu deve esse lettu bè, Turhan hà dettu chì u mondu hè statu riformulatu puliticamenti è cummirciali dopu à a fine di a Siconda Guerra Munniali, è chì Turchia hà preferitu pruducia cù e so risorse è a forza di travagliu invece di esse un mercatu prontu. in quelli anni.

"Semu in favore di a Turchia chì cresce cù tuttu u nostru esse"

Turhan hà dichjaratu chì l'inversione di a deviazione storica di quelli anni era a basa di a lotta domestica è naziunale di Turchia è hà cuntinuatu cusì:

"Avemu ottenutu un grande successu per 16 anni. Quandu avemu successu, qualchissia face un ghjocu dopu à un ghjocu. Incidenti terroristi, tentativi di colpu, piani di caos suciale sò i principali. Cume avemu disturbatu sti ghjochi, i quarterbacks cuminciaru à presentà e so minacce à scala globale, cum'è l'ultimu attaccu ecunomicu. U so scopu hè una Turchia dorme invece di una Turchia in crescita. Turchia crescente significa Turchia cù camini industriali fumanti. Turchia di dorme significa Turchia chì hè diventata un mercatu apertu. Semu in favore di u primu cù tuttu u nostru esse. Semu decisi à leghje u mondu da una perspettiva domestica è naziunale è à piglià passi in cunseguenza ".

Enfatizendu chì tutti quelli chì pruducenu in questu paese sò preziosi, Turhan hà dichjaratu chì invece di pruduce più è guadagnà da a liberazione, hè necessariu di scopu di pruduce prudutti di qualità più altu è più valore aghjuntu.

Dichjarà chì anu investitu più di 500 miliardi di lire in infrastrutture di trasportu è di cumunicazione per a cummercializazione di i prudutti, Turhan hà dettu: "Per quessa, avemu equipatu u nostru paese cù aeroporti, linee di treni d'alta velocità, centri logistichi, strade divise. porti, è autostrade di l'infurmazioni, è firmatu nantu à prughjetti giganti chì u mondu ammira ". disse.

Enfatizendu chì a pusizione prufonda di u paese serà rinfurzata cù l'investimenti è a strada per l'industriali è i cummircianti serà più pavimentata, Turhan hà dettu chì l'ultimu scopu di l'investimenti hè u benessiri di a nazione è di pudè pruduce. è cummercializà i prudutti naziunali cù u timbru "Made in Turkey", da u disignu à u prugettu, da i pezzi à a pittura.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì, cum'è u statu, anu aumentatu a so R & D è u sustegnu di l'impresa, ma questu ùn hà micca attiratu abbastanza l'attenzione, è chì u settore privatu duverebbe turnà da stu sbagliu u più prestu pussibule in quantu à u futuru di a nazione.

"U Decretu di Liquidazione serà messu in vigore in i ghjorni à vene"

Esprimendu chì u sicondu ghjornu di u so ministeru, i capi di l'Associazione Turchia di Cuntratturi, a Camera di Cummerciu di Ankara è ASO l'anu visitatu è trasmettenu e so dumande, Turhan hà dettu ciò chì ponu fà in quantu à e dumande, stanu travagliendu cù i ministeri pertinenti è questi. i studii cuntinueghjanu.

Enfatizendu chì u decretu di liquidazione preparatu serà messu in vigore in i ghjorni à vene, Turhan hà dettu: "U scopu di stu decretu hè di eliminà e lagnanze chì si verificanu per prutege i diritti è a lege di e parti in l'esekzione di i cuntratti. secondu e cundizioni di u mercatu cambiante è in sviluppu ". disse.

Turhan hà signalatu chì per via di l'aumentu di prezzu eccessivu è di i materiali acquistati in munita straniera, i grievances causati da a diferenza di prezzu in i cuntratti sò ghjunti à u primu.

Turhan hà dichjaratu chì un sistema di calculu di differenza di prezzu serà introduttu per i materiali cù prezzi crescente è acquistati in valuta straniera, è hà dettu:

"Cù un decretu, avemu da purtà pruposte alternative à i partiti cum'è u partitu amministrativu di u cuntrattu," O liquidate o trasferimentu, o accettà a diffarenza di prezzu sicondu sti règuli, ma ùn lascià u paese in ogni modu ". Sò impurtante per noi. Siete u più preziosu di stu paese, sì u dinamo in u sviluppu di stu paese, ùn ci scurdemu mai. Hè per quessa chì tutti noi, travagliadori, patroni, cummercianti, industriali, pruduttori è cunsumatori, simu in sta nave. Piglieremu ogni decisione pussibule è faremu ogni sforzu per assicurà a sicurità di sta nave è u prugressu versu a so destinazione. Ognunu à bordu hà e so rispunsabilità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*