Samsun-Ankara sarà 2 ore in Trenu Alta Velocità

U prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Samsun-Çorum-Ankara, chì a so offerta hè stata tenuta in l'ultimi mesi, hà cuminciatu à piglià forma. E distanze saranu vicine quandu a bona nutizia di u trenu d'alta velocità datu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in Samsun si avvera.

Direttore Generale di Ferrovie Statali, chì hè ghjuntu à Samsun per cunsultà nantu à i dettagli di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Samsun-Çorum-Ankara. İsa Apaydın U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, chì hà accoltu u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà dettu: "Semu assai vicinu à ghjunghje à u prughjettu di u trenu à alta velocità annunciatu da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. U trenu d'alta velocità per esse purtatu à Samsun rinfurzà i nostri ligami cù Ankara. Mentre chì ci vole circa 6 ore in autobus, Ankara pò avà esse ghjunta in 2 ore è 15 minuti in trenu à alta velocità. U prugettu accrescerà e relazioni trà e duie cità micca solu in termini di trasportu, ma ancu in termini culturali, suciali è ecunomichi. Un grande prugressu hè statu fattu in questu investimentu, chì rinfurzà ancu più a reta di trasportu di Samsun. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​​​cuntribuiscenu à purtà u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità à Samsun", disse.

Diverse presentazioni sò state fatte nantu à i dettagli di u prugettu in a riunione tenuta in a Municipalità Metropolitana di Samsun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*