U Centru Logisticu di Samun darà opportunità di travagliu à migliaia di persone

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà assistitu à a Cumita Internaziunale di Logistica Intermodale tenuta in u Centru Logisticu di Samsun in u distrittu di Tekkeköy, induve a municipalità hè u principale partenariu.

In u prugramma assistitu da parechji funzionari di l'istituzione publica è di l'imprese, l'idee di Samsun Logistics Center è di migliurà a reta logistica in Turchia sò stati discututi. Parlendu à a cima, u Direttore Generale di u Centru Logisticu di Samsun, Temel Uzlu, hà dettu chì u centru hè un centru cummerciale è logisticu assai impurtante micca solu per Samsun, ma ancu per u Mari Neru è Turchia.

GUVERNATORE KAYMAK: "U CENTRU LOGISTICO FORNIRE OPPORTUNITÀ D'IMPIEGO A MIGLIAIA DI PERSONE"

Sottulineendu chì u Centru Logisticu furnisce novi opportunità di travagliu per millaie di persone quandu hè cumplettamente operativu, u guvernatore di Samsun Osman Kaymak hà dettu: "U settore logisticu cresce sempre più in u mondu è in Turchia, è in parallelu cù questu, u putenziale. di u settore logisticu hè megliu capitu ghjornu per ghjornu. Samsun, chì accoglie quattru strutture di trasportu diverse è 7 zoni industriali organizzati, hè u puntu di partenza di u corridor di merci di Turchia nantu à l'assi nordu-sud è est-ovest è a so impurtanza internaziunale. U Prughjettu di u Centru Logisticu di Samsun hè un prughjettu chì hè statu realizatu cum'è u risultatu di l'iniziativa di i nostri dirigenti visionarii, ampii, chì sò cunuscenti di u putenziale di Samsun in questu campu. U prughjettu, chì hè statu sottumessu à u Programma Operativu di Competitività Regiunale (RCOP) in 2011, di quale u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia hè a Struttura Operativa, hè statu cunsideratu successu. À a fine di e negoziazioni, u so budgetu hè aumentatu à 43 milioni d'euros, è hè attualmente u prughjettu maiò unicu cù u più altu budget in Turchia. U Centru Logisticu hè custituitu da 37 magazzini di diverse dimensioni cù una superficie totale di 500 m2 è 15 m170 di terra chì ponu esse aduprati per custruisce magazzini, edifici suciali è amministrativi, edifici di uffici di cumissioni, brigata di pompieri, stazioni di serviziu, carica-scaricamentu. Sistemi, stazione di benzina, dui edifici di misurazione di i veiculi, custituiti da dui edifici di sicurezza, strade, parcheggi per auto è camion, è una ferrovia. U so spaziu tutale hè di circa 2 mila metri quatratu. Cù u prugettu, in particulare l'imprenditori, i grossisti, i cummercianti, l'artighjani è e PMI prufittàranu di e strutture di almacenamento, di e zone di carica è di scaricamentu, di strutture suciali è di edifici amministrativi in ​​u Centru Logisticu. U prugettu ancu furnisce un sustegnu ecunomicu à a ghjente di a regione offrendu opportunità di travagliu per millaie di persone.

U guvernatore Kaymak hà dichjaratu chì una linea ferroviaria serà ancu installata in u Centru Logisticu di Samsun è hà dettu: "U prughjettu hà da creà valore micca solu per l'imprese in Samsun, ma ancu per l'imprese in parechje cità di Anatolia situate in a Regione TR83, a Regione di u Mar Neru è Samsun Port hinterland. I travaglii in u scopu di i cumpunenti di custruzzione, cunsulenza, acquisti è assistenza tecnica di u prugettu sò stati cumpletati. In u scopu di l'assistenza tecnica, sughjetti cum'è u pianu di gestione di u centru logisticu è i prucessi di risorse umane sò stati studiati è i prugrammi di furmazione sò stati urganizati per preparà e risorse umane necessarie per u settore. In a fase di firma di u cuntrattu di u prugettu, TCDD hà pigliatu un impegnu per a custruzzione, u mantenimentu è a riparazione di a linea ferroviaria Samsun-Çeşamba in una manera chì puderia serve u Centru Logisticu Samsun.

MURZİOĞLU: "L'età di a pruduzzione per noi stessu hè finita longu"

Sottulineendu chì i paesi è e cità duveranu pruduce micca per elli stessi, ma per cumpete à una scala globale, u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Samsun, Salih Zeki Murzioğlu, hà dettu: "L'era di a produzzione per noi stessu hè digià finita. Per quessa, l'ambiente cumpetitivu hè avà spustatu à u livellu glubale. A cumpetizione à u livellu glubale forza à pruduce megliu, preparà megliu è furnisce più veloce. À u listessu tempu, hè bisognu di mantene è di aumentà a so parte di u mercatu in i mercati internaziunali, furnisce inputs low-cost è furnisce a produzzione à prezzi competitivi internaziunali senza ritardu. Samsun Logistics Center, in quale simu, ci furnisce i requisiti chì aghju citatu. U vincitore di questu serà Samsun prima è poi Turchia. Dapoi l'annu avemu statu fundatu, avemu fattu grandi sforzi è sforzi. Avemu fattu un passu impurtante purtendu un centru logisticu di altu standard in u nostru paese. U nostru scopu avà hè di fà di stu centru unu di l'attori più impurtanti chì cuntribuiscenu à u sviluppu di l'industria logistica di u nostru paese. Per questu, vulemu chì l'imprese naziunali è internaziunali di grande scala in u settore sò sottu à stu tettu. I nostri sforzi è sforzi sò à questu puntu ", disse.

U summit hà cuntinuatu cù presentazioni tecniche è scientifiche dopu à i discorsi di u protocolu. Mentre Atilla Yıldıztekin hà fattu una presentazione nantu à "U settore logisticu in l'ecunumia turca è una vista di u futuru settore di Samsun", Aslı Gözütok hà fattu una presentazione nantu à u sughjettu di "a valutazione di e relazioni cummerciale cù i paesi di a Cooperazione Economica di u Mari Neru".

Dopu à a presentazione, u Centru Logisticu Samsun, u Portu Yesilyurt è u Portu Samsunport sò stati visitati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*