Conferenza UITP Turchia tenuta in Bursa

A Conferenza di Turchia, urganizata da l'Unione Internaziunale di Trasportu Pùblicu (UITP) cù u tema "Tecnulugie di l'Informazione è Digitalizazione in u Trasportu Pùbblicu", hè stata tenuta in Bursa, ospitata da a Municipalità Metropolitana è BURULAŞ. U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a cunferenza, chì hè stata tenuta per l'8a volta quist'annu cù a participazione internaziunale, hà enfatizatu chì e cità ùn ponu esse gestite cù metudi ereditati è hà dettu chì l'approcciu di l'urbanismu intelligente deve esse attivamente utilizatu in ogni locu. unità di i guverni lucali.

L'usu di dati digitale in u trasportu urbanu hè statu discutitu in una cunferenza internaziunale urganizata in u Centru di Cungressu è Cultura di Merinos Atatürk. À l'avvenimentu tenutu da UITP inseme cù a Municipalità Metropolitana di Bursa è BURULAŞ in Hüdavendigar Hall; U sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, u secretariu generale di l'UITP Mohamed Mezghani è u direttore generale di BURULAŞ Mehmet Kürşat Çapar, è ancu i prufessiunali di u settore di Turchia è di diversi paesi anu participatu. Esperti di trasportu chì sò ghjunti à Bursa da Belgio, Svizzera, Germania, Italia, Finlandia è Norvegia per a cunferenza anu spartutu e so sperienze cù i participanti.

U sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a cunferenza, hà dichjaratu chì l'urbanizazione rapida obliga l'amministratori di a cità à fà affari cù diverse cumpetenze è infrastrutture. Nutendu chì ùn hè micca pussibule di gestisce e cità in via di sviluppu cù "metudi di trasportu sviluppati per regioni cù profili di pupulazione bassu", u sindaco Aktaş hà dettu chì deve esse stabilita una rete di servizii più basata in dati, cuntrullabile è misurabile chè mai. Dichjarà chì a rispunsabilità primaria quì tocca à l'amministratori lucali è enfatizendu chì facenu sforzi per questu scopu per Bursa, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cù a cunniscenza di l'urbanismu intelligente, usendu tutte e pussibilità di a tecnulugia, pudemu determinà i bisogni unu unu in parechji spazii da u trasportu à l'educazione, da l'energia à l'ambiente. Basatu nantu à sti analisi, pudemu pruduce u massimu serviziu. Ùn simu micca solu in l'aspettu di u trasportu di u prublema. "Avemu travagliatu intensamente in parechje spazii, da u cunsumu d'acqua à a capacità di parcheghju, da u numeru di persone in u sistema di bus-rail à l'aria condizionata in i veiculi", disse.

In u so discorsu, u sindaco Aktaş hà dettu chì e cità ùn ponu più esse guvernate cù metudi ancestrali. Enfatizendu chì hè imperativu di seguità u sviluppu digitale in u mondu è ricurdendu chì elli, cum'è a municipalità metropolitana, anu fattu passi seri per l'usu di dati digitali in Bursa, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu datu à i nostri citadini un pocu di tregua cù applicazioni di intersezzione intelligente in u trasportu urbanu, chì hà righjuntu livelli critichi. I prublemi seri sperimentati in alcune regioni sò stati superati cù questa applicazione. Allora hè abbastanza No. Questu hè solu u principiu. Avemu bisognu di creà l'infrastruttura tecnologica è l'equipaggiu necessariu per fà u trafficu misurabile, efficiente è gestibile. Avemu pensatu à caccià u prublema di trafficu in Bursa da l'agenda di a cità in u massimu di 2 anni. "Travagliemu seriamente per questu", disse.

U Sicritariu Generale di l'UITP, Mohamed Mezghani, hà manifestatu a so felicità di esse in Bursa per a 8a cunferenza in Turchia di a so istituzione. Mezghani, chì hà datu infurmazioni à i participanti nantu à u travagliu di l'UITP in u so discorsu è hà riassuntu u puntu chì u trasportu publicu digitale hà ghjuntu in u mondu, hà dettu chì a Conferenza UITP Turchia, chì purterà visione à i rapprisentanti di u settore, discuterà salari- piattaforme di trasportu integrata, veiculi senza cunduttore, sistemi di cullizzioni di tariffu di nova generazione, intelligenza artificiale, cyber security, amministrazione di l'affari Hà dichjaratu chì in più di pianificazione di prublemi di ottimisazione è mantenimentu, u trasportu urbanu è l'applicazioni mobili, l'ecunumia di dati è API è l'applicazioni di mantenimentu predittivu seranu. discussatu.

In u so discorsu, u direttore generale di BURULAŞ, Mehmet Kürşat Çapar, hà dichjaratu chì oghje a ghjente vole viaghjà cunfortu. Dichjarà chì si focalizeghjanu dunque nantu à a digitalizazione è i cuntributi di a digitalizazione à u trasportu publicu in l'urganizazione urganizata, Çapar hà dettu: "U risultatu più basicu di i cuntributi di a cunferenza à u settore serà u cunfortu. A ghjente vole sapè induve sò i so veiculi, quandu parteranu, è cumu ghjunghje à i so amati u più prestu pussibule. Vulenu sapè s'ellu ci sò imaghjini per difende si in casi legali è se l'aria condizionata funziona in i veiculi di trasportu publicu. Vulenu un mondu cusì. "Spergu chì questu avvenimentu revelà una visione seria in quantu à risponde à l'aspettattivi", disse.

Dopu à i discorsi di apertura, un protocolu hè statu firmatu trà UITP è Marmara Municipalities Union (MBB) per stabilisce un centru di cooperazione è furmazione. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà firmatu u protocolu in nome di MBB. Dopu à a cerimonia di firma di u protocolu, u travagliu di u Direttore di l'Educazione di l'UITP, Kaan Yıldızgöz, intitulatu "Taxis in the Age of Digitalization" hè statu lanciatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*