Capital City Kids at the Wheel

i zitelli baskani
i zitelli baskani

U Parcu di l'Educazione di u Traffico di i zitelli, chì hè statu messu in serviziu in u Parcu Kurtuluş da a Municipalità Metropolitana di Ankara per chì i zitelli in età scolare imparanu e regule di trafficu è acquistà abitudini, cuntinueghja à insignà mentre intrattene i zitelli di Başkent.

In u parcu, chì hè stabilitu nantu à una zona di 3 mila metri quatratu; Da i pedoni à i cunduttori, da l'usu di a bicicletta à e regule di viaghju in autobus, tutti i tipi di furmazione di trafficu sò datu. Dopu à a lezione di 20 minuti, i picculi studienti chì si mettenu à u volante di i veiculi alimentati da a batteria sperimentanu a felicità di amparà mentre si diverte nantu à a pista preparata cum'è una miniatura di Ankara.

EDUCAZIONE APPLICATA

Cù l'edifiziu di l'educazione, a pista di u trafficu, i marciapiedi, e rotonde cù luci è senza, passaghji per i pedoni, i segni di trafficu è i veiculi alimentati da batterie in u Parcu di l'Educazione di u Traffico di i zitelli, i zitelli amparanu e regule di trafficu praticamente nantu à a pista induve si trova a capitale Ankara. animatu.

Mentre chì 0312 507 studienti anu ricevutu educazione in u Parcu di l'Educazione di u Traffico, induve e scole mostranu un grande interessu è venenu cù i so studienti facendu un appuntamentu chjamendu u numeru "15 38 45 725", u parcu hè pienu di zitelli ogni settimana durante l'educazione- periodi di furmazione.

MENTRE L'ARBURU PIEGA

A Municipalità Metropolitana, chì inculca l'impurtanza di e regule di trafficu in i zitelli à a ghjovana età cù u principiu di "l'arburu si curva quandu hè umitu", furnisce l'educazione di u trafficu in un ambiente sicuru accumpagnatu da furmatori esperti.

I zitelli, chì venenu à u parcu cù i so prufessori per amparà i reguli di u trafficu à una ghjovana età, amparanu i reguli di u trafficu in teoria è praticamenti cù vitture di batterie, mentre avè mumenti piacevuli.

I zitelli, chì si mettenu in vitture di batterie per a prima volta nantu à a pista induve si trovanu i cavalieri, i passaghji per i pedoni, i semafori, e strade è l'edificazioni di a scola, amparanu e regule di u cunduttore è di i pedoni nantu à sta pista.

SICUREZZA DI VITA

I zitelli sottumessi à a furmazione di trafficu amparanu chì a regula basica è a priorità hè a salvezza di a vita.

I zitelli, chì prufittà di l'educazione di u trafficu offrittu gratuitamente da a Municipalità Metropolitana, amparanu l'infurmazioni nantu à ciò chì deve esse attentu à e regule di trafficu assai più faciule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*