Un Village Logisticu hè stabilitu in Kemalpaşa

A baia logistica di kemalpasada hè stata stabilita
A baia logistica di kemalpasada hè stata stabilita

L'intruduzione di u prughjettu di u Centru Logisticu Izmir Kemalpaşa, chì hè u primu paese di logistica esemplare di Turchia, hè stata realizata da u Spil Logistics Cluster Entrepreneur Board.

À a riunione tenuta in l'Associazione di Consulenti Doganali di Izmir, u presidente di Ege Global Logistics Investments Inc. Fevzi Akay, u presidente di a cooperativa di costruzione di Inovasite Bülent Akşakar è u presidente di l'Associazione di consulenti doganali di Izmir Taşkın Dalay hà datu infurmazioni nantu à i prucessi.

Fevzi Akay, in u so discorsu à i rapprisentanti di u settore logisticu, hà dichjaratu chì sò travagliendu per stabilisce una struttura chì hè qualificata, equipata, muderna è accelerà u settore per risponde à i bisogni di u paese è di u settore.

Ricordendu chì anu stabilitu Ege Global Logistics Investments Inc. cù a cullaburazione di cumpagnie logistiche principali per u prughjettu di u Centru Logisticu Izmir Kemalpaşa, Fevzi Akay hà dichjaratu chì anu travagliatu in coordinazione cù tutti i ministeri è direzzione necessarii in Ankara nantu à stu prughjettu; Hà dichjaratu chì u Governatore di Izmir è a Càmera di Cummerciu di Izmir anu ancu fattu cuntributi preziosi.

Fevzi Akay hà dettu: "In questu campus, chì pensemu di serve sottu u nome di Spil Specialized Logistics Clustering Center in Kemalpaşa, parechji elementi cum'è dogane, urganisazioni industriali, cumpagnie di logistica, spazii di magazzini, casting è industria di l'acciaio travaglià inseme. Insemeremu u settore publicu è privatu è coordineremu e linee di cummerciale in diverse discipline. Vulemu creà un centru chì abbracciarà tutti i partiti di u settore è risponde à i so bisogni in a struttura chì creeremu. Stu prughjettu, chì farà grandi cuntributi à l'ecunumia di u paese è di u settore è apre a strada per l'industria logistica, hè cumpletu cù passi cunfidenti. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì m'hà supportatu".

CONTRIBUZIONE SIGNIFICATIVA À L'ECONOMIA DI U PAESE
Taşkın Dalay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Consulenti Doganali di İzmir, hà dichjaratu chì u Spil Specialized Logistics Clustering Center hè un prughjettu esemplare per İzmir è Turchia è hà un grande putenziale in quantu à l'impieghi è u valore aghjuntu.

Taşkın Dalay hà dettu: "Cum'è Consulenti Doganali, simu un ponte trà e parti interessate di l'industria logistica. U prughjettu di u centru logisticu aghjunghjera valore à Izmir è aumenterà l'esportazioni di a cità cù a produzzione è a coordinazione chì offre. U nostru scopu hè di creà valore ecunomicu è di creà una struttura chì risponde à i bisogni di l'industria logistica. "Per questu scopu, includeremu linee di cummerciale chì includenu diverse aree di sapè fà in u prugettu", disse.

Parlendu à a riunione, Bülent Akşakar, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Cooperativa di Custruzzione Inovasite, hà dichjaratu chì i cummercianti di i siti industriali di picculi è mediani participanu à u prugettu.

Nutendu chì, cum'è Inovasite, furnisceranu servizii impurtanti in u prughjettu di u paese di logistica, Akşakar hà aghjustatu chì u prugettu aprirà a strada per l'industria logistica.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*