Messaghju di u ghjornu di a Repubblica da Veysi Kurt, Direttore Generale di TCDD Transportation

lupu assai
lupu assai

Celebremu fieri è fieri di u 29 anniversariu di a nostra Republica, chì hè stata fundata u 1923 ottobre di u 95.

Cù l'iniziu di a Guerra di l'Indipendenza, i ferrovieri, inseme cù altri patrioti, anu fattu sforzi per a "Liberazione"; In particulare durante e guerri in diversi fronti, anu travagliatu per furnisce l'armata in quantu à l'armi, i materiali è l'alimentariu, risichendu a morte.

In l'anni 95 chì sò passati da quandu avemu ghjuntu a Republica, sviluppi assai impurtanti sò stati sperimentati in ogni campu di u nostru paese, è cù l'investimenti fatti, u livellu di benessere di u nostru populu hè diventatu cumpetitivu cù i paesi sviluppati.

Oghje, cum'è sempre, i ferroviari travaglianu duramente per u benessiri, a salute è u successu di u nostru paese à fiancu à i nostri populi, industriali è esportatori.

Hè u nostru più grande duvere è rispunsabilità versu i nostri martiri, veterani è i so ricordi cari, chì ci anu affidatu sta patria, di mantene a nostra bandiera di mezzaluna è di stella sempre in u celu è di prutezzione di a nostra indipendenza ecunomica è pulitica per sempre.

Cum'è a famiglia TCDD Tasimacilik, continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per elevà è glurificà u nostru paese cù a cuscenza di a santità di serve a Nazione di St.

Cù questi sentimenti è pinsamenti, commemorate tutti l'eroi di a nostra lotta per l'indipendenza, in particulare u fundatore di a nostra Republica, u Veteranu Mustafa Kemal Atatürk, è tutti i nostri martiri è veterani chì sò diventati immortali in u cori di a nostra nazione cù i so sacrifici, cù misericordia. è gratitùdine, è felicità u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Republica cù i mo sentimenti più sinceri, è prisintà i mo rispetti.

Veysi Kurt

Direttore Generale è Presidente di u Cunsigliu di TCDD Tasimacilik AS

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*