A densità di u trafficu serà eliminata cù u prughjettu di u Metro Gebze-Darica

A congestione di u trafficu serà eliminata cù u prughjettu di u metro di gebze darica
A congestione di u trafficu serà eliminata cù u prughjettu di u metro di gebze darica

Unione di Municipalità Turche di u mondu (TDBB) è u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu, u presidente di a filiale di a Camera di spedizione Kocaeli Vedat Doğusel è u presidente precedente di a Camera di Cummerciu di Körfez Sibel Moralı in i so posti di travagliu. Esprimendu chì Kocaeli hè una cità di pace cun una cunniscenza chì abbraccia tutti i culori di a vita, oltre à esse una cità di produzzione è d'investimentu, u sindaco Karaosmanoğlu hà dettu: "Travagliemu per u nostru populu in Kocaeli per guidà ancu una vita felice. cum'è una cità cù un travagliu è cibo. Sapemu ancu chì questu serà attraversu l'investimentu è dipende da a creazione di novi spazii ecunomichi. Per quessa, avemu travagliatu per apre a strada per i nostri industriali, cummircianti è investitori ".

"PORTEMU U MOVIMENTU À U MARCATU CUN INVESTIMENTI"
Esprimendu chì u nostru paese hà fattu passi fermi in u campu ecunomicu malgradu a pressione di diverse putenzi perchè ùn hà micca inchinatu à diverse pressioni esterne è hà pigliatu una postura onorevoli, u presidente Karaosmanoğlu hà dettu: "Forse eranu un pocu sopraffatti in termini di ecunumia. In ogni casu, cù e misure adattate pigliate da u nostru guvernu, cù u permessu di Allah è e preghiere di a nostra amata Nazione, supereremu ancu stu prublema. In più di tutti questi, noi, cum'è a municipalità metropolitana di Kocaeli, mettemu e nostre mani sottu a rispunsabilità è u travagliu. Malgradu tutte e negatività, ùn avemu micca rallentatu da i nostri investimenti è servizii. In questu modu, ùn offremu micca solu l'investimentu è u serviziu chì i nostri citadini anu bisognu, ma ancu portanu u muvimentu in u mercatu cù l'investimenti chì avemu creatu è cuntribuiscenu à l'impieghi ".

"L'INTENSITÀ DI U TRAFFU SERA RIMUSATU CÙ STU PROGETTU"
Enfatizendu chì a Metro Kocaeli farà una grande cuntribuzione à l'impieghi è à l'ecunumia, u sindaco di a Municipalità Metropolitana İbrahim Karaosmanoğlu hà dettu: "A linea di Metro Gebze-Darıca, chì avemu cuminciatu à custruisce da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, hè di circa 15,6 km di lunghezza è hè custituita da un totale di 12 stazioni, un sistema di linea doppia. Ci sò 1 stazione di sopra à a terra, 8 stazioni di metro di u sistema di cut-and-cover è 3 stazioni di metro di u sistema di tunnel in a linea. U percorsu accuminciarà à a stazione di Darıca Beach cum'è una stazione di livellu è una linea di livellu, è dopu à l'ultima stazione, a stazione OSB, serà sotterranea finu à ghjunghje à a linea aperta per u magazzinu. Di a linea di metro di 15,6 km, 14,7 km seranu custruiti cum'è un tunnel è 900 metri seranu à livellu. Quandu u Prughjettu hè cumpletu; In i distretti di Gebze-Darıca, induve u trafficu hè pesante, u sistema di trasportu cù una alta capacità di trasportu di passageri serà purtatu à a cità. Cunnetteremu i distretti di Gebze-Darıca cù altre cità, in particulare cù a Stazione Marmaray, cù Istanbul. A densità di trafficu creata da u serviziu di a fabbrica è i veiculi privati ​​chì venenu à a Zona Industriale Organizzata da e pruvince è distretti circundanti seranu eliminati cù stu prughjettu.

“LE NOSTRE SPIAGGIE CUMIMIRANU A SCONTU CU I NOSTRI CITATANI”
cù Vedat Doğusel, presidente di u Cunsigliu di a Camera di Shipping Kocaeli Branch sohbetParlendu di u cummerciu marittimu in Kocaeli, u presidente Karaosmanoğlu hà dettu: "Kocaeli era solu una cità industriale di un periodu. Era cunnisciutu per u so aria brutta è nebbiosa è u Golfu di Izmit, chì hè incisu in i ricordi cù u so pudore. E ferite prufonde chì hà ricivutu in u terrimotu di Marmara in u 1999 sò state aghjunte à u so destinu di a terra in a so storia. A cattiva storia di Kocaeli hà cuminciatu à cambià cù a lege metropolitana promulgata in u 2004. Avà, ci hè un Kocaeli chì hà fattu un nome per ellu stessu cù mega prughjetti di trasportu cum'è tram è metro, da a cultura à l'arti, da u turismu à i servizii suciali. U nostru Golfu di Izmit hè stata pulita è scontru cù i so citadini. Quandu avemu impeditu i rifiuti di sentina lasciati da e navi è a contaminazione chì esce da e fabbriche, i nostri mari anu cuminciatu à ridere di i nostri citadini, è e nostre spiagge cuminciaru à scuntrà cù i nostri citadini ", disse.

"GIANT PARK ABRACCA TUTTI DA 7 A 70"
Enfatizendu chì Kocaeli hà guadagnatu un novu corpu cù a so infrastruttura, l'ambiente, u trasportu, u turismu è u sport in questu prucessu, u sindaco metropolitanu İbrahim Karaosmanoğlu hà dettu: "Hè diventatu l'indirizzu di i primi in Turchia. In Kocaeli, chì e fruntiere sò cresciute 110 volte, 44 cumuni sò stati chjusi è 12 cumune di distrittu sò stati creati. U serviziu attivu hà cuminciatu à esse purtatu in tutte e regioni. Cù u canali metropolitanu, tutta a cità hè stata pianificata da una sola fonte. I piani di u pianu ambientale sò stati preparati chì determinanu e decisioni di u stabilimentu è l'usu di a terra cum'è l'alloghju, l'industria, l'agricultura, u turismu è u trasportu. Cù u KUTAS (Kocaeli Satellite Tracking System), a custruzzione illegale hè stata bluccata. Ogni puntu irregulare è imprevisu in Kocaeli hè statu inclusu in u scopu di l'espropriazione. A cità, una volta cunnisciuta solu per l'industria, hè diventata un paradisu di mare. Tutta a costa da Gebze à Karamürsel hè stata aperta à u serviziu di i citadini. Cù i so 23 parchi custieri, u Golfu di Izmit s'assumiglia à un angulu di paradisu. Sekapark, u primu parcu di trasfurmazioni industriale di Turchia, hà attraversatu e fruntiere di Kocaeli è hè diventatu u centru di attività di Marmara. U parcu gigante, custruitu nantu à 600 ettari di vechja terra di Seka, abbraccia tutti da 7 à 70 ".

"A PERLA DI MARMARA VINCE ANCORA U TITULU"
Esprimendu chì Kocaeli hà pagatu u prezzu per esse una cità industriale per anni, u sindaco Karaosmanoğlu hà dettu: "Cù a pulitica ambientale integrata di a municipalità metropolitana di Kocaeli da l'aria, a terra è u mare, a cità hè diventata a benzina pallida. Cù a campagna di forestazione è greening, 8 milioni di saplings sò stati riuniti cù a terra. Un Kocaeli 10 volte più verde hè statu stabilitu. Mentre a quantità di verde per capita era 1 metru quadru, oghje hè 14 metru quadru. L'energia vitale di Kocaeli hè stata aumentata cù 16 spazii di recreazione. I camini di caminu, chì eranu 14 km 1,5 anni fà in Kocaeli, anu superatu 135 km solu nantu à e spiagge oghje. A durata di i camini in bicicletta inesistenti superava i 60 km. Una pista di trekking longa di 1500 km hè stata creata in Kocaeli. Inoltre, Kocaeli fiorisce 1,5 milioni di tulipani ogni annu. In tutta a cità sò stati riabilitati 3.265 km d'acqua potabile, 2.287 km di fognaria, 291 km di tubi d'acqua di piovana è 57 km di corsi d'acqua. Cù e piante di trattamentu custruite, a quantità di l'acqua residuale trattata in u Golfu di Izmit hè aumentata da 20 per centu à 100 per centu. A pianta di trattamentu di 67 milioni di lire, chì hè stata cumissionata solu in Gebze, tratta i rifiuti domestici è industriali di 670 mila persone. A Baia di Izmit, chì hè cunnisciuta per u so cattivu odore è a contaminazione, hà tornatu à i so ghjorni blu cù e strutture di trattamentu, l'idropuli chì furniscenu u cuntrollu di l'aria, i spazzatori di mare chì raccoglie i rifiuti solidi è i battelli d'ispezione, è hà ricuperatu u titulu di a perla di Marmara. ", continuò.

U PRIMU SISTEMA SCADA IN TURCHIA
Dichjarà chì i prublemi in l'infrastruttura sò risolti cun un clic, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu hà dettu: "Per a prima volta in Turchia, tutti i prublemi di l'acqua sò intervenuti in seconde cù SKADA in l'ambiente elettronicu. Grazie à stu sistema, i fugghi pussibuli ponu esse intervenuti più rapidamente. Grazie à u sistema, a rata di perdita è perdite diminuite da 72 per centu à 30 per centu. Metropolitan hà iniziatu l'era di u gasu naturali favuritu di l'ambiente è ancu un autobus di biblioteca in Kocaeli, postu chì hè à tempu ecologicu è ecunomicu. L'autobus, chì sò adattati per l'usu di i disabili per via di u so pianu bassu, sò climatizzati è offre un viaghju còmode in l'estiu è l'invernu. È cù l'apparechju di trasportu di bicicletta, i citadini ponu viaghjà in bicicletta. I novi spazii viventi sò stati creati arrangiandu e spiagge inutili è inutilizabili. Intornu à u Golfu, 23 spiagge sò state messe in serviziu per i citadini. U golfu hà cuminciatu à surrisu constantemente cù sport acquatici è attività. A vitalità di u mare hà purtatu assai urganisazioni sportivi cun ellu. L'urganisazioni sportive cum'è l'International Swimming and Balkan Sailing Championships sò tenuti in u Golfu di Izmit. Bandiere turchinu, u simbulu di u mare pulitu, sventanu nantu à e nostre spiagge.

"TUTTE E BARRIERE Trà U MARE È U POPULU HAN SUMATE ANCHE"
Dichjarà chì hà scontru i spazii di a vita suciale di Kocaeli cù e Case Erenler-Cedit, chì hè un passu di u Prughjettu di Trasfurmazione Urbana Metropolitana, u Sindaco Karaosmanoğlu hà dettu: "Mentre u futuru di a cità hè pianificatu cù i prughjetti di trasfurmazioni urbane, u Metropolitanu hè piglià passi fermi versu u so scopu di fà tutti un òspite cù i muvimenti di l'abitazione. 25 mila case sò state custruite da TOKİ è Kent Konut. Strade chì i pompieri è l'ambulanza ùn puderanu micca entre in Kocaeli sò stati prima di u 2004. I ghjorni di l'incubi sò finiti cù u boulevard mudernu chì emerge cù l'allargamentu di 25 metri di a strada da u locu di Santral à Umuttepe. Cù i studii realizati in 3 tappe, hè diventatu più faciule per i studienti è i pazienti per ghjunghje à l'università. In Kocaeli, in particulare in l'arterie principali, l'imaghjini stretti è distorti sò stati rimpiazzati da i boulevards muderni. I transizzioni in u D-100 sò stati fatti più còmode è sicuru. L'Autostrada D-100 è a Strada di u Latu Nordu sò completamente separati l'una di l'altru. Inseme cù e strade di u Nordu è u Sudu, a strada hè stata aumentata à 12 corsie. Trè magnifici ponti pedonali cù escalatori è ascensori sò stati custruiti nantu à a D-100, adatti à a cità. Tutti l'ostaculi trà u mare è a ghjente sò spariti ", continuò.

"Avemu principiatu una rivoluzione in a municipalità suciale"
Dichjarà chì un altru passu impurtante fattu per alleviare u trafficu in Kocaeli hè l'intersezioni, u sindaco metropolitanu İbrahim Karaosmanoğlu hà dettu: "L'intersezioni sò state verdi è fiorite. Questa maghjina cunvene ancu a nova maghjina di a cità. A Municipalità Metropolitana di Kocaeli attira l'attenzione cù i so travaglii pionieri in a municipalità suciale. Cù stu prughjettu, chì hè un mudellu per Turchia, avemu fattu una rivoluzione in a municipalità suciale. Cù stu prughjettu, avemu permessu à i citadini di ottene alimenti cum'è carne, latti è pesci, chì formanu a basa di nutrimentu. Unu di i prughjetti suciali impurtanti di a Municipalità Metropolitana hè a Campagna Milk for Mothers, chì hè citata cum'è un esempiu da e Nazioni Unite. In u scopu di a campagna, chì hè stata realizata da u 2005, tutte e mamme ricevenu aiutu di latte per 3 mesi, cumpresi l'ultimi 6 mesi di a so gravidanza è i primi trè mesi dopu a nascita.

TUTTI HAN UNA PROFESSIONE CU KOMEK
I Corsi di Educazione Professionale è Artistica (KO-MEK), chì operanu in a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, anu furnitu furmazione prufessiunale è artistica gratuita à 10 mila persone in 41 filiali in 118 anni in 250 centri di corsi, è u presidente Karaosmanoğlu hà dettu: "KO-MEK, in cuuperazione cù İŞ-KUR, furnisce ancu servizii à i disoccupati. Avemu apertu i corsi. U studiu identificatu cù Kocaeli quandu si tratta di educazione; Un prughjettu di distribuzione di computer pionieri in Turchia. Metropolitan hà datu laptops è tablette gratuiti à ogni studiente di 6th grade. U nùmeru di Case d'Infurmazione stabilite per i zitelli per ghjunghje à l'infurmazioni ghjusta in u locu ghjustu è chì operanu gratuitamente hè ghjuntu à 12 in 15 distretti. Cum'è a municipalità metropolitana, avemu apertu u Kocaeli Science Center, chì hè u più grande di Turchia è unu di i pochi centri di scienza in Europa, nantu à a terra antica fabbrica di Seka. In più di esibizioni 200, prugrammi educativi, spettaculi di scienza è campi di scienza sò tenuti in u Kocaeli Science Center.

I 100 ANNI DI UNA CITTÀ SONI AKÇARAY
Esprimendu chì u tram, chì hè unu di i prughjetti di visione di a Municipalità Metropolitana è hà iniziatu una nova era in Kocaeli, furnisce un trasportu còmode trà Sekapark è Bus Station, u sindaco Karaosmanoğlu hà cunclusu e so dichjarazioni cum'è seguente: "Stemu estendemu stu errore di 4 km. . In più di questi, centinaie di prughjetti cum'è parcheggi gratuiti, centri culturali, palazzi sportivi, Prughjettu di Ghjuventù Guide, Project Mother City sò stati implementati. Oghje, a cità hè diventata una marca mundiale ".

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*