A linea di metro Üsküdar-Çekmeköy hà purtatu 179 passageri in u primu ghjornu

A linea di metro Uskudar cekmekoy hà purtatu 179 mila 612 passageri u primu ghjornu
A linea di metro Uskudar cekmekoy hà purtatu 179 mila 612 passageri u primu ghjornu

I citadini anu mostratu un grande interessu in a Linea di Metro Ümraniye-Çekmeköy, chì hè a seconda tappa di a Linea di Metro Üsküdar-Ümraniye è hè stata aperta u ghjornu precedente. U primu ghjornu di a linea di metro, un totale di 334 mila 179 passageri sò stati trasportati cù 612 voli.

A Linea di Metro Ümraniye-Çekmeköy / Sancaktepe, chì hè a continuazione di a Linea di Metro Üsküdar-Ümraniye, hè stata aperta u ghjornu precedente da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u sindaco metropolitanu di Istanbul Mevlüt Uysal. Cusì, a prima linea di metro senza conducente di Turchia hà cuminciatu à operare à piena capacità. I citadini anu mostratu un grande interessu in a linea di metro da u primu ghjornu.

TRASPORTU CONFORTABLE È CONFORTABLE
A Linea di Metro Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy/Sancaktepe hà purtatu un totale di 179 mila 612 passageri in u primu ghjornu di travagliu. Un totale di 334 spidizioni sò stati fatti in un ghjornu. I spedizioni sò stati fatti cù setti di 6 vagoni, chì furnisce trasportu còmode è còmode à più citadini à u stessu tempu.

U TRAFFIC REGIONALE RELAXED
In a linea Üsküdar-Ümraniye, chì hè a prima tappa, una media di 90 mila passageri sò stati trasportati ogni ghjornu. Cù a messa in opera di a linea Ümraniye-Çekmeköy, u numeru di passageri trasportati in un ghjornu hè radduppiatu. Questa figura hè passata in a storia cum'è u più altu aumentu di u numeru di passageri cù a cummissione di linee supplementari in sistemi ferroviari. A linea di 2 chilometri, chì serve direttamente 4 distretti, hè ancu diventata a prima scelta in u trasportu publicu. Cù u trasportu di 20 mila 179 passageri in metro, un sollievu hè statu furnitu in u trafficu regiunale, equivalente à a retirazzione di una media di 612 mila veiculi da u trafficu.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*