Tavola di Reunione nantu à u Denominatore Cumunu di Çorum sottu a Dirigenza di u Guvernatore Kılıç

Çorumlu hà criatu una "oasi industriale" in a steppa di l'Anatolia Centrale endurendu grandi sacrifici cù denti è unghie, hà u so nome scrittu trà i "Tigri anatoliani", sforzi di industrializazione basatu annantu à u fattu chì uni pochi di cummercianti si riuniscenu per stabilisce una fabbrica. sò discrittu cum'è u "Model Çorum in u Sviluppu" da l'economisti, scrivu spessu, cum'è stancu, chì a definizione di "Capitale SME" hè aduprata per Çorum.

Unu di i prublemi chì tentu perseverante di ùn scurdà hè chì durante u periodu di u Primu Ministeru di u tardu Turgut Özal, in u quadru di u prugettu di Cooperazione Economica di u Maru Neru, Çorum hè statu cuncepitu cum'è una basa di produzzione industriale è u Port Samsun cum'è una porta di uscita. . , una linea ferroviaria chì trasportarà merci ...

Dui di i trè prughjetti impurtanti in quantu à l'infrastruttura di trasportu di Çorum sò in strada per a realizazione. U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità, chì include ancu u trasportu di merci trà Ankara-Çorum-Samsun, hè previstu per esse finitu da u 2023, ancu s'ellu ùn pare micca faciule da compie in u tempu previstu per via di a cuntrazione ecunomica attuale. L'offerta per l'autostrada Ankara-Çorum-Samsun hè stata annunziata da u guvernatore Necmeddin Kılıç. Avemu da apre un paràgrafu separatu nantu à l'aeroportu.

A tour d'orizzonte presentata da u guvernatore Kılıç in a riunione chì hà tenutu cù l'industriali è l'affari in a raffineria d'oru di Ahlatcı u venneri dà l'impressione chì avarà u so postu in e proiezioni future cum'è u centru di produzzione industriale di Çorum è a porta di uscita di u portu di Samsun, cum'è era. durante u mandatu di Özal. Questa hè l'uppurtunità di "completà a mossa di industrializazione" chì Çorum cerca. Hè un sviluppu chì apre a strada à u scopu di "Çorum, una cità industriale".

Continuemu à enfatizà chì Çorum duveria determinà a so "strategia di crescita", avanzà versu u so scopu di "grande cità" attraendu migrazione qualificata, è guadagnà a pusizione di a regione cum'è un centru industriale, cummerciale, educazione, salute, cultura, arte è turismu, a riunione chì avemu mintuvatu hè impurtante in questa direzzione, mi paria un passu. Avemu sempre dettu chì hè cum'è un passu impurtante di riunione nantu à u denominatore cumunu di Çorum ...

Perchè, avemu osservatu cun satisfaczione chì certi difetti psicologichi in u mondu cummerciale sò spariti cù l'aiutu di u guvernatore Kılıç. A prima cundizione sia per l'imprenditori di Çorum sia per l'imprenditori stranieri per cunsiderà investisce in Çorum hè di offre un ambiente d'investimentu adattatu è pussibuli cunvenzioni.
Se Çorum deve esse preferitu per l'investimentu, deve avè qualchì vantaghju è vantaghji. L'attribuzione di terreni gratuiti in OSB hè unu di elli. Comu dicemu sempre, ci hè un spiritu imprenditoriale è un clima d'investimentu in Çorum. Havi infrastruttura industriale. Ciò chì mancava ultimamente hè "personal qualificatu" ... Questu pare esse risoltu cù un mudellu unicu, cù u prughjettu di Ahlatcı Holding Chairman Ahmet Ahlatcı è l'approcciu lungivu di u guvernatore Necmeddin Kılıç.

Dui classi nantu à a trasfurmazioni d'oru è u disignu di ghjuvelli seranu aperte in u Liceu Industriale Vocational in OSB. I studienti di queste classi studiaranu in e classi prefabbricate per esse stabilite nantu à u situ di a raffineria d'oru è furnisceranu una pratica di attellu quì. I studienti chì anu graduatu cù braccialetti d'oru nantu à i polsi ùn si preoccupanu micca di circà un travagliu. Stu mudellu pò ancu esse applicatu in altri settori, per esempiu in u settore di a fabricazione di machini.

In quantu à i prublemi ligati à l'infrastruttura di trasportu di Çorum... I sviluppi cuntinueghjanu, anche lentamente, in u tema di a ferrovia, chì hè stata a brama di a ghjente di Çorum per seculi. Semu in a fase di preparazione di u prughjettu di a linea ferroviaria Ankara-Çorum-Samsun, chì hè pensata per u trasportu di merci è veloce di passageri. L'annu 2023 hè destinatu à a fine, ma pare chì ancu l'iniziu di a custruzzione pò piglià uni pochi d'anni più in e cundizioni ecunomiche d'oghje. 2023 hè una data assai ottimista. Tuttavia, u fattu chì u prugettu hè in l'agenda hè una situazione di speranza. . Avemu aspittatu centu anni, pudemu aspittà altri trè o cinque anni.

I studii di pianificazione di l'Autostrada Ankara-Çorum-Samsun sò stati finiti, è hè statu infurmatu chì l'offerta hè stata ancu fatta. In quantu à l'aeroportu, continueremu à argumentà persistente chì Çorum deve avè u so propiu aeroportu per cuntinuà a so industrializazione. In particulare, nimu pò dì à noi di cunsiderà l'aeroportu à Çorum innecessariu, mentre chì un aeroportu internaziunale hè custruitu per Yozgat, u sicondu aeroportu per Tokat, è un aeroportu per Gümüşhane-Bayburt è Rize à mezu à u mare.

Di sicuru, ùn saria micca realisticu di aspittà chì l'aeroportu di Çorum sia in l'agenda di questi ghjorni per via di a recessione ecunomica. Pudemu aduprà a frasa "avemu intarratu a nostra ascia in sta lotta per avà" cum'è scherzu. Ma ùn rinunceremu mai. Perchè avemu ragiò. È questu hè a lotta di Çorum per i "diritti". Riturnà da a lotta per i diritti hè una « disgrazia ».

Per d 'altra banda, cum'è u guvernatore Necmeddin Kılıç hà dettu brevemente, hè abbastanza pussibule di inizià a furmazione di l'aviazione in Çorum in cuuperazione cù l'Università Hitit, dopu à cuntinuà a custruzzione di l'aeroportu esistente, chì hè stata interrotta, è a realizazione di l'aeroportu di tipu stol quì. U trasportu aereu in Çorum pò esse cuminciatu da una estremità, cù a scola di pilotu è l'atterrissimu è u decollo di aerei di tippu chjucu, sottu a guida di u Direttore Generale ÇEKVA Erdal Karslı.

Per sintetizà; Pensu chì u sforzu di u guvernatore Necmeddin Kılıç per "priservà l'esistenza di l'industria di Çorum è attruverà novi investimenti industriali in Çorum" hè estremamente impurtante è l'apprezzu. In nome di Çorum, vogliu ringrazià u Signore Governatore è i gestori di l'urganisazione publica è prufessiunale, l'industriali è l'affari chì anu pigliatu u so postu accantu à ellu in questi sforzi. Puderete truvà mi troppu ottimista - aghju una struttura chì sempre prova à vede u biccheri cum'è mezzu pienu - ma possu cuntentu dichjarà chì mi fighjulà u futuru di Çorum cun più speranza.

Surghjente: www.corumhaber.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*