Perdita di 323 milioni di dollari in u ponte Yavuz Sultan Selim

323 milioni di dollari persu nantu à u ponte Yavuz Sultan Selim
323 milioni di dollari persu nantu à u ponte Yavuz Sultan Selim

L'auditu di a Corte di Conti hà determinatu chì se a custruzzione di Yavuz Sultan Selim è u Ponte di Çanakkale di u 1915 ùn hè micca currettu à a fine di u periodu di u cuntrattu, ci sarà una perdita di milioni di entrate pubbliche per via di i tempi di custruzzione illegale è di guaranzia d'ingudu di ogni ghjornu. . In cunsiquenza, u publicu pò esse privatu di ingressu di 3 milioni 323 mila 870 dollari per u 400u ponte di Istanbul, Yavuz Sultan Selim, è 1915 milioni 153 mila 409 euro per u 545 Ponte Çanakkale.

Sicondu a nutizia di Özlem GÜVEMLİ da SÖZCÜ, in u Rapportu di Audit di a Corte di Conti 2017 di a Direzzione Generale di l'Autostrade, i critichi chì l'iniziu di u periodu di custruzzione in i cuntratti Build-Operate-Transfer (YID) sò stati disposti in violazione di a ligislazzioni, è chì u cuntrattu di esecuzione hè stata ritardata per culpa di a cumpagnia in carica, ma ùn sò micca imposte sanzioni. In u rapportu, sò stati esaminati i prughjetti chì i cuntratti sò stati firmati in u quadru di u BOT è chì i travaglii di custruzzione sò sempre in corso.

NON CONTATU DA U TEMPU DI COSTRUZIONE

Hè nutatu chì cù a firma di u cuntrattu di implementazione di sti prughjetti, in violazione di e disposizioni di u cuntrattu, u locu di travagliu propiu hè statu consegnatu è u travagliu hà iniziatu. Sicondu u cuntrattu, hè statu dichjaratu chì i travaglii di custruzzione sò stati veramente iniziati prima di u periodu di custruzzione, è questi periodi ùn sò micca stati cuntati da u periodu di custruzzione. Siccomu a guaranzia di l'ingrossu di ogni ghjornu hè datu per u periodu di operazione in i travaglii citati, più ingressu di ogni ghjornu hè garantitu per u periodu di operazione supplementu datu. Per quessa, u trasferimentu di l'impresa à l'amministrazione serà ritardatu finu à u periodu supplementu datu, durante stu periodu i rivenuti di l'impresa saranu raccolti da a cumpagnia incaricata invece di l'amministrazione, è e garanzie date durante stu periodu continuanu.

DATE 180 GIORNI EXTRA

In u rapportu, quandu i prucessi di ricerca di creditu di i prughjetti 4 sò esaminati; Hè statu determinatu chì u tempu supplementu hè dumandatu da l'amministrazione, basta chì ogni cumpagnia incaricata ùn hè micca dedutta da u periodu di operazione, cù espressioni vagi è injustificabili, cum'è l'attitudini negativi di l'altri paesi, u collu ecunomicu in u mondu esternu, è chì ùn pò micca esse pruvata à u stessu tempu. Enfatizendu chì sta situazione hè cuntrariu à u cuntrattu di implementazione, "In l'esame, ùn sò micca stati truvati risultati chì necessitanu tempu supplementu, ùn sò micca presentati documenti, e cumpagnie incaricate ùn puderanu micca dimustrà chjaramente chì ùn anu micca difetti, anu utilizatu vague. espressioni, è malgradu questu, un periodu supplementu di 180 ghjorni hè statu datu à ognunu di elli, sempre chì ùn sò micca stati deduti da u periodu di operazione. Dunque, ogni cumpagnia incumbent hè stata ingiustamente intitulata à operare per più di 180 ghjorni.

AUTOSTRADE: VELOCE È ECONOMICA

Autostrade, per attivà a dinamica di u settore privatu in u metudu BOT, hè basatu annantu à u cumpletu rapidu è ecunomicu di l'investimenti u più prestu pussibule senza risorse da u publicu, è a cumpagnia incaricata finu à chì u cuntrattu entra in vigore, sapendu. chì in casu di una eventuale terminazione, i risorsi propiu ùn saranu micca sottumessi à l'assunzione di u debitu, è hà dichjaratu chì anu u scopu di aghjunghje i risparmi chì anu fattu da u tempu di custruzzione à u tempu di operazione. Hè dichjaratu chì, dopu à a firma di u cuntrattu, u locu di travagliu serà consegnatu in 10 ghjorni da l'amministrazione è hè cunnisciutu da tutte e parti prima di l'offerta chì a cumpagnia incumbent cumencia à travaglià cù equità, è chì sti periodi sò ancu presi. in cunsiderà da l'offerenti in a tappa di l'offerta, è u scopu di stu accordu in u cuntrattu hè di mette l'investimentu in serviziu u più prestu pussibule, apertu è dispunibule per u publicu. A Corte di Conti hà dichjaratu chì ùn era micca pussibule per l'amministrazione di participà à e spiegazioni.

 

Surghjente: www.sozcu.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*