Kayseri Transportation Inc. Porta 500 piantini in terra

500 saplings scontranu a terra
500 saplings scontranu a terra

Kayseri Transportation Inc. in a municipalità metropolitana di Kayseri. U 4u Festival Tradizionale di Planting Sapling hè statu tenutu in a regione Kocasinan District. L'avvenimentu hè statu participatu da Kayseri Transportation Inc. u persunale hà assistitu cù e so famiglie.

U Festival Traditional Sapling Planting di Kayseri Transportation Inc. hè statu tenutu in l'area di u District di Kocasinan cù u slogan "Avè un arbulu piantatu". I saplings furniti da a Municipalità Metropolitana di Kayseri sò stati acquistati da Kayseri Transportation Inc. Scontru a terra cù l'aiutu di u persunale è e famiglie. Inoltre, Kayseri Transportation Inc durante u "Festival di piantazione di piantini". U direttore generale Feyzullah Gündoğdu hà prisentatu diversi rigali à i zitelli, cum'è libri di culore è mudelli di tram.

Dichjarà chì anu fattu una piccula cuntribuzione à i sforzi ambientali di a Municipalità Metropolitana di Kayseri è urganizatu u festival di piantazione di sapling in questu sensu, Kayseri Transportation Inc. U direttore generale Feyzullah Gündoğdu: "Semu quì cù tuttu u nostru staffu. Utilizemu risorse pubbliche quandu furnisce servizii di trasportu publicu. In questu sensu, vulemu aghjunghje valore à a sucità per mezu di l'attività di rispunsabilità suciale. Cum'è una cumpagnia, unu di i nostri più grandi scopi hè di realizà attività favurevuli di l'ambiente in i servizii di trasportu publicu. Ricevemu sempre u sustegnu di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, u sgiò Mustafa Çelik, nantu à sta questione. Oghje, a nostra municipalità ci hà sustinutu assai in l'assignazione di piantini è di piantazioni. Vulemu ringrazià u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, a nostra municipalità è u Dipartimentu di Parchi è Giardini ". disse.

Dichjarà chì organizanu questu avvenimentu ogni annu cum'è una sucietà per popularizà l'attività ambientale, Gündoğdu hà cuntinuatu e so parolle cusì: "In più di perseguite un scopu ambientale, questu avvenimentu cuntribuisce ancu à rinfurzà a nostra unità è a sulidarità cù i nostri culleghi ripetutamente. Dunque, continueremu à popularizà tali avvenimenti in i periodi à vene. Sapemu ancu chì un arbulu piantatu risponde à i bisogni d'ossigenu di 40 persone. In questu sensu, hè un'indicazione, ancu s'ellu hè una piccula, chì facemu un sforzu per cumpiendu e risorse chì cunsumemu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*