Tekin di CHP: Termineremu u Cuntrattu di IDO

Termineremu u cuntrattu di chpli tekin idon
Termineremu u cuntrattu di chpli tekin idon

Dopu chì IDO hà annullatu i so voli domestici dopu a decisione di privatizazione, e riazzioni sò vinuti unu dopu l'altru.

Mentre u deputatu CHP Gürsel Tekin hà reagitu à a decisione inaccettabile di İDO in u so comunicatu di stampa, hà annunziatu ch'elli anu da finisce u cuntrattu di privatizazione di İDO quand'elli sò ghjunti à l'amministrazione di a cità.

Testu cumpletu di u comunicatu di stampa di Gürsel Tekin:

AKP, in e so parolle, hè in u periodu di maestru. Ci facenu tutti campà u periodu di maestria. Sapete, sò passati à u mudellu di partenariatu publicu-privatu, chì « significa vende l'avvene è l'inexistente ». Paghemu u prezzu di u ponte chì ùn avemu micca attraversà, a parte d'esame di l'uspidale ùn andemu micca, a tarifa di volu di l'aeroportu ùn sbarcamu micca, à quelli chì offrenu. In questu mudellu, sia u populu di Hakkari sia u populu di Izmir paganu u prezzu se u numeru di veiculi garantiti per u passaghju nantu à u ponte à Istanbul hè sottu u numeru prumessu. L'omi caricanu cum'è s'eranu sbarcati à l'aeroportu di Kütahya da i residenti di Ankara. Quelli chì nasceranu l'annu dopu, chì sò oghji in u ventre, sò incaricati in stu mudellu ingegnosu di l'asta.

Ci hè un altru offerta chì anu fattu in u passatu è chì avemu pagatu u prezzu inseme oghje.

Parlu di l'offerta di privatizazione di Istanbul Sea Buses Industry and Trade Inc. (IDO).

Comu hè cunnisciutu, u 1987 per centu di l'azzioni di l'Istanbul Sea Buses Industry and Trade Inc. (IDO), chì hè stata stabilita cum'è una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in u 100, hè stata acquistata da u metudu di vendita di blocchi l'4046 per 8.4.2011 milioni. dollari in u quadru di a Legge nantu à e Pratiche di Privatizazione numerata 861. Hè stata venduta à Tepe-Akfen-Souter-Sera Joint Venture Group.

U scopu di l'offerta; Include u dirittu di apre l'imprese cummirciali, cum'è i battelli, tutti i moli, i chioschi è i ristoranti nantu à i moli, è u dirittu di affittu, ancu u trasferimentu di picculi mutori; ancu a Presidenza Provinciale di CHP Istanbul in quellu tempu; Hè cunnisciutu chì, per u benefiziu di u publicu, si n'andò in tribunale per l'annullamentu di l'offerta, cù avvirtimenti chì "a privatizazione di u serviziu publicu in questu modu hè à tempu illegale è in u futuru sta cumpagnia pò ricorre à l'annullamentu di alcuni. linee per ragioni costose".

Quelli chì anu traditu Istanbul in quellu tempu, circa 7 anni fà, chì ignoravanu l'avvirtimenti di ogni urganizazione sensitiva, cumpresu mè stessu; quellu ghjornu, cù u metudu sbagliatu, cù un metudu cumplicatu, illegale; TEKEL è TELEKOM facenu chì tutti i residenti di Istanbul paganu un prezzu oghje, cù una offerta chì hè stata fatta in una manera chì ùn era micca per u benefiziu di u populu, cum'è in l'ultime pratiche di privatizazione di e fabbriche di zuccheru, ma per u benefiziu di l'altri.

Si deve esse cunnisciutu chì; "Per realizà servizii di trasportu publicu in l'area metropolitana è per stabilisce, fassi stallà, operanu o fassi operati per questu scopu, è dà licenze à i veiculi di trasportu publicu, cumpresi i taxi è i veiculi di serviziu, in terra è mare in u territoriu. cunfini metropolitani. In quantu à e linee di trasportu publicu in l'area metropolitana; Per decide di u funziunamentu di i servizii di trasportu publicu in relazione à e linee chì deve esse determinate nantu à i criterii di distanza da u centru di a cità, a pupulazione è u numeru di utilizatori di a linea. In cunfurmità cù e so disposizioni, u trasportu marittimu urbanu hè u privilegiu di e municipalità metropolitane.

Eccu u fattu più impressiunanti:

Sicondu u subparagrafu (f) di l'articulu 5393 di a Legge Municipale N ° 15; U trasportu publicu, per questu scopu, per stabilisce, per avè tutti i tipi di sistemi di trasportu publicu, cumpresi autobus, veiculi di trasportu marittimu è acqua, tunnelli è sistemi ferroviari, per avè installatu, per uperà è per esse operatu sò trà l'autorità è privilegi di a municipalità.

Sicondu l'ultimu paràgrafu di l'articulu 15 di a Legge;

A cumuna pò trasfiriri u so dirittu / l'autorità di "stabilisce, avè stabilitu, operanu è avè trasportu marittimu" regulatu in u subparagrafu (f) per via di cuncessione cù l'opinione di u Cunsigliu di Statu è a decisione di u Ministeru di l'Interior, per un piriudu micca più di quaranta nove anni; i servizii di trasportu publicu ponu esse realizatu da l'emissione di licenze in una manera chì ùn crea micca cuncessione o monopoliu; e linee di trasportu publicu ponu esse affittate o cumpiute cù l'acquistu di servizii.

Mentre sta disposizione hè chjara, u trasferimentu di tutti i diritti di u trasportu marittimu, chì hè l'autorità è u privilegiu di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, à una cumpagnia privata / monopoliu hè principalmente contru à a lege. Hanu fattu una offerta di privatizazione cum'è s'ellu era İDO è trasfirìu stu dirittu à una sucità / monopoliu privatu.

Cù l'offerta illegale chì anu fattu, anu vindutu u dirittu di l'IDO à l'affittu, inseme à parechje di e pruprietà di l'IDO, è più impurtante, u dirittu / l'autorità per fà u trasportu è u trasportu publicu, chì solu a municipalità avia datu da a Legge di a Municipalità Metropolitana. nr 5216.

Pudete persunalizà una cumpagnia. IDO hè ancu persunalizatu. A menzione di privatizazione in a lege copre a vendita di quella cumpagnia à una sucità / persona privata. Tuttavia, cum'è in questa offerta, ùn pudete micca vende trasportu marittimu, linee è moli, chì sò u privilegiu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, purtendu in u scopu di sta offerta. A joint venture / cumpagnia chì hà acquistatu İDO pò entra solu in una licitazione per l'affittu di e linee di trasportu marittimu urbanu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge Statale di Offerta N ° 2886. In queste offerte, u periodu di affittu ùn pò esse più di 10 anni. Perchè u prucessu di privatizazione ùn hè micca fattu in a forma di trasferimentu di privilegiu, ma solu in a forma di trasferimentu di tutta a parte di İDO.

I funzionari di a Municipalità Metropolitana di Istanbul anu dichjaratu in a risposta data à e dumande parlamentari chì l'opinioni di u Cunsigliu di Statu è di u Ministeru di l'Internu ùn sò micca stati pigliati perchè ùn ci era micca trasferimentu di privilegi.

Di cunsiguenza;

1-) Cunsiderendu chì sta offerta, chì hè chjaramente illegale, pò esse annullata in ogni mumentu secondu e regule legale di u cuntrattu cunclusu; Quandu ripigliemu a gestione di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, per via di u mo impegnu à "prutegge l'interessi di a cità è di i so citadini", finisceraghju stu cuntrattu in u quadru di a lege, in nome di u publicu, per u benefiziu di i Istanbuliti. , è riapre e linee chjuse,

2-) Cunsiderendu chì tutti i servizii di trasportu, cumpresu u trasportu marittimu urbanu, sò servizii publichi, è ancu i diritti umani; Aghju prumessu una volta di più chì ùn aghju micca fà calculi di costu in i servizii publichi, è chì veda Istanbul cum'è una cità di 24 ore, è chì aghju avutu à piglià i citadini in casa soia ancu s'ellu era caru di notte,

3-) I diritti publichi è i privilegi ùn sò micca per qualchissia cum'è "maestri" / cumpagnie private; chì aduprà per tutti l'Istambulite,

Vogliu sapè.

Ricordemu una volta di più !

I cumuni ùn sò micca cumpagnie. Sò istituzioni publiche. Usanu fondi publichi.

I dirigenti è i membri di u cunsigliu sò persunale publicu. Ùn sò micca travagliatu cù un contu di prufittu, ùn ponu micca travaglià.

Cordiali saluti à u publicu,

Gursel TEKIN

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*