Tavola Europea di Clusters in Zagabria

Kumelis europei si pusò à a tavula in Zagabria
Kumelis europei si pusò à a tavula in Zagabria

L'avvenimentu di l'Apprendimentu di a Politica di Cluster è l'Incontri Bilaterali d'Affari hè statu tenutu da l'Unione Europea in Zagabria, a Capitale di Croazia. U sviluppu di a pulitica di u cluster è e pratiche di successu sò stati spartuti in a riunione di i Balcani, mentre chì e riunioni bilaterali d'affari sò state tenute per rinfurzà a cumunicazione inter-cluster è aumentà u putenziale cummerciale.

In l'eventu induve 65 organizzazioni di cluster da l'Europa anu participatu, u Coordinatore di l'Anatolian Rail Vehicles Cluster (ARUS) di OSTİM Dr. İlhami Pektaş, Cluster di Macchine d'Affari è di Custruzzione (İŞİM) Manager di Prughjettu Internaziunale Esma Akyüz, Coordinatore di Rubber Technologies Cluster Dr. Kayhan Olanca è u Cluster di Energie Rinnovabili è Tecnulugie Ambientali (OSTİM ENERJİK) Coordinatore Pınar Yalman Akcengiz rapprisintatu.

U primu ghjornu di u prugramma trà 22-23 nuvembre 2018, sessioni intitulate "Cluster Policy Development" è "Sharing Successful Practices" sò state tenute in seminarii cù nomi impurtanti da a Cummissione Europea. In una altra sessione, "Collaborazioni Cluster Internaziunali" hè statu discutitu. I participanti anu ricivutu infurmazioni detallate nantu à a coordinazione di u cluster in a furmazione nantu à u Cunsigliu di Risorse Cumunu di Cluster è a Specializazione Smart. À a fine di u ghjornu, 65 Clusters chì participanu à u prugramma da i Balcani è l'Europa sò stati presentati cù i so clusters è e so aspettative da u prugramma.

U secondu ghjornu di u prugramma hà iniziatu cù riunioni di cummerciale bilaterali. I Clusters OSTİM anu righjuntu accordi per realizà una cooperazione impurtante da queste riunioni. In u risultatu di e riunioni, chì era u primu di i passi fatti per a cuuperazione internaziunale di clusters, i gestori di clusters anu spartutu esperienze impurtanti cù l'altri. Trà i risultati più impurtanti di u prugramma era l'accordu di i partiti per firmà un accordu di bona vuluntà.

Dopu à e riunioni, una visita di u situ hè stata fatta in i stabilimenti di produzzione. In l'esami fatti in a cumpagnia chjamata Feroimpex, chì produce pezzi di ricambio per u settore di l'automobile in Croazia, i punti di vista sò stati scambiati cù l'imprese turche nantu à u sviluppu di i canali di cummerciale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*