Turchia Diventa u Centru cù a Strada Moderna di a Seta

Turchia diventa u centru cù a strada di a seta muderna
Turchia diventa u centru cù a strada di a seta muderna

L'articulu di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan intitulatu "Turkey Becomes the Center with the Modern Silk Road" hè statu publicatu in u numeru di nuvembre di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U MINISTRU ARSLAN

U "Corridor Mediu", chjamatu ancu u "Prughjettu Modern Silk Road" da Turchia, custituisce una strada sicura è cumplementaria à e linee esistenti trà l'Est è l'Occidenti.

À questu puntu, l'asse principale di e pulitiche di trasportu di u nostru paese hè di fà investimenti infrastrutturali à grande scala per furnisce una linea di trasportu ininterrotta da a Cina à Londra. Per u sviluppu di a storica Strada di a Seta, chì si stende da l'Estremo Oriente à l'Europa è hà pigliatu u so postu cum'è a strada di caravane di cummerciale per seculi, in u Corridor Centrale, a regione hà longu trattatu di a creazione di rete ferroviaria in Anatolia. u Caucasu è l'Asia Centrale, è l'integrazione di l'autostrade.U nostru travagliu cù i paesi cuntinueghja vicinu.

In cunfurmità cù questu scopu, mentre facemu passi impurtanti per sviluppà a reta di trasportu multidirezionale in l'assi Asia-Europa-Mediu Oriente, fallemu ancu i prughjetti chì migliurà a cunnessione di trasportu in l'est-ovest è u nordu-sud. asse in u paese. Per chì a linea di Ferrovia Baku Tbilisi Kars sia operata à piena capacità, compiemu e strade cumplementarii di sta linea una per una.

Per questu mutivu, mega prughjetti cum'è Marmaray Tube Passage, Yavuz Sultan Selim Bridge, Northern Marmara Highway è Eurasia Tunnel, Osmangazi Bridge, treni d'alta velocità è treni d'alta velocità, Portu di l'Egeu Nordu, Gebze Orhangazi-İzmir Highway, 1915 Çanakkale U Ponte, u Novu Aeroportu di Istanbul sò ancu inclusi, aumentemu u benefiziu è l'impurtanza di stu corridore.

In particulare, rializemu issi prughjetti giganti, chì seranu a cuntinuazione di stu corridore, cù partenarii publicu-privatu, rapidamente è à menu costu, è utilizendu a dinamica di u settore privatu. Partendu da a Cina, facemu u "Corridor Central", chì culligarà l'Asia Centrale è a regione Caspian à l'Europa attraversu u nostru paese, cum'è a linea cummerciale di u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*