Visita da IMO à Denizli Traffic Management Center

Visita da IMO à Denizli Traffic Management Center
Visita da IMO à Denizli Traffic Management Center

Un primu in Turchia, u Sistema di Gestione di Traffic di a Municipalità Metropolitana di Denizli cumplettamente domestica è naziunale, l'infrastruttura tecnologica chì hè stata prodotta in Denizli, hè stata spiegata à i membri di a Càmera di Ingegneri Civili (IMO) Denizli Branch.

Cuntinuendu à scopre un novu terrenu in Turchia, a Municipalità Metropolitana di Denizli hà apertu u Centru di Gestione di Traffic, chì hè statu implementatu in u scopu di u Prughjettu Smart Cities, à i membri di a Branca Denizli di a Camera di Ingegneri Civili (IMO). U Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Denizli, Niyazi Türlü, hà datu infurmazioni nantu à u Sistema di Gestione di Traffic, l'infrastruttura tecnica di quale hè stata prodotta cumplettamente in u locu è naziunale in Denizli, è hà fattu una presentazione di u trafficu di Denizli attraversu u sistema. Chamber of Civil Engineers (IMO) Denizli Branch President Prof. Dr. Şevket Murat Şenel è u so entourage hà scambiatu infurmazioni dumandendu dumande nantu à u sistema. IMO Denizli Branch President Prof. Dr. Şevket Murat Şenel hà ringraziatu Niyazi Türlü, Capu di Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Denizli, per u so ospitalità.

lucale è naziunale

Capu di u Dipartimentu di Trasportu, Niyazi Türlü, spiegò chì anu stabilitu u Centru di Gestione di u Trafficu di a Municipalità Metropolitana di Denizli implementendu un prughjettu chì hè u primu in Turchia. Dichjarà chì stanu fighjendu u trafficu momentu à mumentu à 95 intersezioni in Denizli, Türlü hà enfatizatu chì hè un prughjettu assai impurtante per a continuazione di u trafficu, evaluendu i dati instantani nantu à u trafficu, è facenu arrangiamenti secondu a densità chì si trova. Türlü hà rispostu à e dumande di l'ingegneri civili nantu à u centru è hà dettu chì u sistema di gestione di u trafficu chì anu implementatu era un prughjettu domesticu è naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*