Prufessiunali di u Turismu Serbu in Denizli

sirp prufessiunali di u turismu in Denizli
sirp prufessiunali di u turismu in Denizli

A Municipalità Metropolitana di Denizli hà accoltu a rappresentante di Serbia Belgrade Turkish Airlines Aleksandra Dejanovic è i rapprisentanti di l'agenzia turistica chì l'accumpagnanu. Enfatizendu chì Denizli hà valori turistici universali, u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu: "A nostra bella Denizli hè a stella brillanti di Turchia cù i so valori naturali, storichi è culturali".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà accoltu Aleksandra Dejanovic, u rappresentante di Serbian Belgrade Turkish Airlines, è i rapprisentanti di l'agenzia turistica chì l'accumpagnavanu. Accolta i so invitati à Çamlık Recreation, u sindaco Osman Zolan hà dichjaratu chì Denizli hà valori turistici universali è hà dettu chì a cità accoglie più di 2 milioni di turisti annu. Dichjarà chì anu fattu assai investimenti in u turismu alternativu cum'è a funivia di Denizli è l'altopiano di Bağbaşı, u Denizli Ski Center per aumentà u putenziale turisticu di Denizli, u sindaco Osman Zolan hà dettu: "A nostra bella Denizli hè a stella brillanti di Turchia cù a so natura, storica è culturale. valori. Ci hè una larga varietà di turismu in Denizli. Ancu Pamukkale hè a nostra locomotiva turistica, simu in una cità unica cù 19 città antiche, altipiani, acque termali, stazione di sci, funivia di Denizli è Plateau Bağbaşı, è parechje bellezze naturali è storiche chì ùn pudemu micca nome ", disse.

Denizli hè a quinta cità cù u più altu numeru di turisti in Turchia.

U sindaco metropolitanu Osman Zolan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Semu una cità pioniera in u turismu è in u tessili, l'agricultura è l'industria. Continueremu à spiegà e bellezze di a nostra cità per piglià Denizli, chì hè a 5a cità cù u più altu numeru di turisti in Turchia, ancu più in u settore di u turismu. A rappresentante serba di Belgrade Turkish Airlines, Aleksandra Dejanovic, hà ringraziatu u presidente Osman Zolan per l'interessu è l'ospitalità chì li anu dimustratu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*