Kanal Istanbul solu per navi cummirciali

Kanal Istanbul hè solu per i navi cummirciali.
Kanal Istanbul hè solu per i navi cummirciali.

U deputatu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Niğde, Ömer Fethi Gürer, hà dumandatu à u Ministru di i Trasporti Cahit Turhan nantu à i studii di fattibilità di u Prughjettu di u Canale Istanbul in a riunione di u Cumitatu di u Pianu Parlamentariu è u Budget, induve u bilanciu di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hè statu discututu.

Gürer attirò l'attenzione à u fattu chì u numeru di traversate di navi in ​​u Bosforu hè diminuitu di 10 per centu in l'ultimi 25 anni, in ogni modu, mentre chì u studiu di fattibilità di Kanal Istanbul hè realizatu, hè cum'è s'ellu u travagliu hè realizatu cunziddi. chì u numeru di traversate di navi aumenterà.

Rispondendu à e dumande di Gürer in scrittura, u Ministru Turhan hà annunziatu chì i studii di fattibilità di Kanal Istanbul sò stati realizati, tenendu in contu parechji parametri cum'è i dati OCDE è u voluminu di u cummerciu in a Regione di u Mari Neru.

"U TRAFFICO NAVI SERÀ UNA SENSURA"

U Ministru Turhan, in quantu à e dimensioni di e navi chì passanu per Canal Istanbul, cunsidereghja ancu e dimensioni massime di navi è percentuali di passaghju da u Bosforu à u Mari Neru, è e capacità di ancoraggio di tutti i porti in u Mari Neru, è l'effetti di sti prublemi nantu à u costu di u canali, oltri ventu, onda , hà dettu chì hè stata determinata ottimali cum'è u risultatu di u mudellu di navigazione fatta da cunsiderà tutti i cundizioni di funziunamentu avversi.

Spieghendu chì, per via di i giri bruschi è di i forti currenti in u Bosforu, hè diventatu imperativu per eliminà u risicu di a navigazione, a vita, a pruprietà è a sicurità ambientale in particulare durante u passaghju di grandi navi, Turhan hà dettu: Kanal Istanbul hè statu cuncepitu in una manera. chì permetterà a sicurezza di a navigazione per esse più affidabile furnindula in una manera cuntrullata.

U Ministru Turhan hà dettu: "I travaglii nantu à Kanal Istanbul sò realizati cun sensibilità in sicretu".

U Ministru Turhan, a dumanda di Gürer, "A marina di i navi di guerra seranu purtate in u Mari Neru in Kanal Istanbul in questu modu?" Ellu hà rispostu: "I prughjetti di u trafficu di navi per Kanal Istanbul sò stati fatti solu per i navi cummirciali, è i studii nantu à u passaghju di i tipi di navi strategicamente critichi cuntinueghjanu".

Turhan, à a quistione di i ponti da esse custruitu in u scopu di u prugettu, hà dettu: "L'espropriazione è i ponti ùn sò micca inclusi in u costu d'investimentu di u Kanal Istanbul Project. Hè previstu chì i ponti seranu custruiti da u bilanciu generale invece di u mudellu di custruisce-operate-trasferimentu ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*