Kardemir avanza cun un passu cunfidendu cù u spiritu di u 1994

Kardemir avanza cù u spiritu di 1994 cù passi sicuri.
Kardemir avanza cù u spiritu di 1994 cù passi sicuri.

L'azzioni per piantà a vita, chì hè accadutu l'8 di nuvembre di u 1994 per ùn chjude a fabbrica di ferru è di l'acciaio di Karabük, è includeu una serie di riazzioni cum'è u publicu ùn mandava i so figlioli à a scola per 4 ore, i cummercianti chì chjudevanu. e so persiane, è l'arrestu di u trasportu, sò stati una volta cummemorati cù avvenimenti urganizati da Öz Çelik İş Union.

À l'occasione di u 8 anniversariu di l'azzioni di l'24 di nuvembre, un spettaculu di cine-visione s'hè tenutu à l'eventi tenuti à u Centru di l'Educazione è di a Cultura di a nostra cumpagnia, induve sò state annunziate e decisioni di u 5 d'aprile è e lotte chì seguitanu.

Kardemir General Manager Ercüment Ünal, in u so discorsu in u prugramma, hà dettu chì Karabük Iron and Steel Factory sò stati aperti in u 1937 cù l'urdinamentu di Mustafa Kemal Atatürk, è l'8 di nuvembre 1994, unu di i più grandi reliquii di Atatürk hè statu pruvatu à esse salvatu.

In riferimentu à a storia di a fabbrica è discrittendu l'avvenimenti chì sò accaduti l'8 di nuvembre di u 1994, Ünal hà nutatu chì Kardemir hà rinnuvatu e so tecnulugia di produzzione è hà aumentatu a so efficienza cù l'investimentu di milioni di dollari dopu a privatizazione.

Dichjarà chì u successu ottenutu hè u fruttu di a lotta in u 1994, u direttore generale di a nostra Cumpagnia, Ercüment Ünal, hà dettu: "Ùn avemu micca un portu, ma da l'altra banda, usemu 3 milioni di tunnellate di minerale domesticu. 100 mila persone travaglianu in i lochi induve cumprà u minerale lucale. Ùn sò micca solu e 5 100 persone in Kardemir. 1994 mila persone manghjanu u pane cù u minerale chì avemu da e regioni di Sivas, Kayseri, Malatya è Elazig. Ùn avemu micca salvatu solu una cità. Oghje, simu l'unichi chì utilizanu u carbone di l'istituzione turca di carbone. Una persona chì hà sappiutu perde parechje volte hà a paura di perde. Hè per quessa chì da u XNUMX, l'impiegati di stu locu l'anu abbracciatu cusì forte chì questu hè u locu induve sò più fieru di travaglià per Kardemir ", disse.

"Avemu Grandi Obiettivi".

Enfatizendu in u so discorsu chì u nostru paese passa per un periodu di intensa pressione ecunomica per mezu di u scambiu straneru è l'interessu, u direttore generale di a nostra cumpagnia, Ercüment Ünal, hà dettu ciò chì segue in quantu à i futuri obiettivi di Kardemir:

"Seremu trà e prime 10 imprese industriali di Turchia in termini di prufittuità grossa. Seremu trà e prime 15 cumpagnie in a prufittuità netta. Avemu vindutu a merchenzie per u mese di nuvembre, ci hè un mesi. Camminemu versu u nostru scopu cù u spiritu creatu l'2018 di nuvembre 1994, micca affettatu da a pressione ecunomica in Turchia in 8. Diventaremu i 10 stabilimenti industriali più prufittuali di Turchia. Grazie à a macchina di colata cuntinuu è i cunvettori chì avemu da cumissioni in settembre di l'annu prossimu, aumenteremu a nostra capacità di 2,5 milioni à 3,5 milioni di tunnellate. L'annu prossimu i miri seranu più grandi "
"A lotta di l'8 di nuvembre hà datu a vita à Kardemir".

U presidente di l'Unione Özçelik-İş, Yunus Değirmenci, in u so discorsu à u prugramma, hà dichjaratu chì Kardemir era chjusu in u scopu di e decisioni di u 1994 d'aprile pigliate da u guvernu di u periodu in u 5, è a lotta chì seguita era a storia.

Değirmenci hà dettu chì Kardemir hè statu privatizatu è vendutu à u publicu sottu a dirigenza di i so sindicati, è chì hè statu purtatu à questu ghjornu dopu grandi lotte. A lotta di quellu ghjornu hà datu a vita à Kardemir, chì hè a locomotiva di l'ecunumia di u nostru paese oghje. A lotta quellu ghjornu hà dimustratu à u mondu sanu ciò chì si pò ottene quandu unu crede in una causa ".

In u prugramma, i premii sò stati presentati à e squadre chì anu classificatu altu in u torneu di football urganizatu da l'Unione Özçelik İş è a cumpetizione di puesia è di cumpusizioni in quale i zitelli di i nostri impiegati di a cumpagnia anu participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*