U travagliu di l'asfaltatu in Kayseri cuntinueghja senza rallentà

i travaglii di asfaltu in kayseri cuntinueghjanu senza rallentà
i travaglii di asfaltu in kayseri cuntinueghjanu senza rallentà

A Municipalità Metropolitana di Kayseri cuntinueghja i travaglii di asfaltu in u centru di a cità è i distretti senza rallentà. U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà seguitu i travaglii di asfaltu annantu à u Boulevard di u 30 d'aostu inseme cù u sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar.

Mentre a Municipalità Metropolitana apre novi boulevards, cuntinueghja ancu à rinnuvà e strade in u centru di a cità è i quartieri. Una di e strade induve i travaglii di rinnuvamentu sò stati realizati era u 30 August Boulevard. U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà ancu seguitu i travaglii realizati nantu à u boulevard. U sindaco Çelik si n'andò à u Boulevard di u 30 d'aostu cù u sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar è hà vistu i travaglii di asfaltu.

Dichjarà chì l'asfaltu nantu à u Boulevard Kocasinan hè statu dapoi 20 anni è hè statu dannatu da i travaglii infrastrutturali occasionali, u sindaco Çelik hà dettu: "Questu boulevard hà da esse rinnuvatu. Rinuvemu u boulevard di 2 metri utilizendu 400 tunnellate d'asfaltu ", disse.

U capu di u quartieru hà ringraziatu u sindaco Mustafa Çelik per u travagliu fattu è hà nutatu chì i residenti di u quartieru sò soddisfatti di l'investimenti di a municipalità.

U sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar hà dettu chì 30 August Boulevard hè a strada di trasportu micca solu per quelli chì campanu in Kocasinan, ma ancu per quelli chì vivenu in Kayseri. Enfatizendu chì a Municipalità Metropolitana cuntinueghja à investisce in ogni distrittu, Çolakbayrakdar hà ringraziatu u sindaco Çelik.

U sindaco metropolitanu Çelik hà enfatizatu l'armunia trà e municipalità è hà dettu: "Furnemu questi servizii cù l'abbundanza purtata da questa armunia". U presidente Çelik hà fattu un avvirtimentu impurtante è hà dettu: "Ùn custruemu micca queste strade per a velocità. Per piacè ubbidisce à e regule di trafficu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*