U prublema di trafficu in Acemler hè risoltu cù 500 milioni d'investimenti

U prublema di trafficu in i principianti pò esse risoltu cù un investimentu di 500 milioni
U prublema di trafficu in i principianti pò esse risoltu cù un investimentu di 500 milioni

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, ricurdendu chì a densità di trafficu in e regioni Acemler è Dikkaldırım aumenterà cù l'ospedale di 950 letti chì diventerà operativu, hà dettu chì almenu 500 milioni d'investimenti di TL deve esse fattu in a regione cù l'espropriazioni intornu à u stadiu. viadutti è strade di cunnessione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà scontru cù i citadini in u distrettu di Dikkaldırım sta matina cum'è parte di l'avvenimentu di a tavola di abbundanza. U presidente Aktaş, chì hà fattu a preghiera matina in a Moschea Hicret, hà ancu avutu u so colazione cù i citadini. I citadini, chì anu trasmissu i so prublemi à u presidente Aktaş dopu à u colazione, si lagnavanu soprattuttu di l'incomodità causata da i fan chì beiavanu alcolu in i ghjorni di partita. Dichjarà chì anu da fà i cuntatti necessarii per risolve e lagnanze chì ùn entranu micca direttamente in l'area di serviziu metropolitana, u sindaco Aktaş hà ancu datu infurmazioni nantu à i viaducti in corso è i travaglii di strada di cunnessione in a regione.

500 milioni d'investimentu

Spieghendu i prughjetti in corso è previsti in u stadiu è a regione noviziata nantu à a mappa, u presidente Aktaş hà sottolineatu chì l'area induve si trova u stadiu appartene à u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport, è chì almenu 300 milioni di TL più espropriazione deve esse fatta intornu à ellu. . In riferimentu à a densità di trafficu sperimentata in i ghjorni di partita, u presidente Aktaş hà dettu: "I partiti sò ghjucati ogni duie settimane. Ùn vogliu micca dì perchè qualcosa hè stata fatta. Diu benedica à quellu chì hà fattu. Ma cunzidira chì un ospedale di 950 letti hè ancu apertu. Ci sarà muvimentu in l'uspidale 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Ùn averebbe micca una carica cum'è u stadiu però. Ci hè una circulazione più regulare in l'uspidale. 30-40 mila persone sò distribuiti à u stessu tempu in u stadiu. Cuntinuemu à travaglià per allevà sta regione. Facemu un viaduttu. Avarà una cunnessione cù u Boulevard 11 Settembre, à a strada di İzmir. Avemu bisognu di fà stu locu hà parechje alternative. Ùn hè micca pussibule per noi di superà stu prublema cù larghezza esistenti, strade esistenti. Onestamente, questu hè unu di i nostri incarichi più impurtanti. Ma u prublema hè grande. Cum'è questu, u costu di gestisce stu locu, cumprese strade è espropriazioni, hè di 500 milioni di lire. Tuttavia, vi apprezzà chì Bursa ùn hè micca solu custituitu di Persiani. Semu ancu rispunsevuli di Keles Kıranışıklar da Terziler di Yenişehir. À questu puntu, avemu bisognu di piglià una seria di passi. Avemu sperienza. Faremu misure per fà Bursa più vivibile. À questu puntu, vulemu esse u destinatariu di e preghiere di i nostri citadini, è ùn avemu micca un altru contu ", disse.

Bisognu di trasfurmazioni mentale

Ricordendu chì a demolizione di edifici di 5 piani è a custruzzione di edifici di 12 piani in Bursa anu aumentatu a densità, u sindaco Aktaş hà nutatu chì Bursa hà prima bisognu di trasfurmazioni suciale è mentale. Spieghendu questu cun un esempiu, u presidente Aktaş hà dettu: "Avà sognemu inseme. Movemu tutti à Balıkesir è Manisa in Bursa cù una populazione di 3 milioni. Custruemu una nova Bursa è purtemu tutti è ristabilisce a matina dopu. Believe me, pudemu solu risolve da 10 à 15 per centu di i prublemi. Perchè ancu quandu e case sò distribuite, i cumbattimenti spuntanu. Qualchissia dice chì eru à u terzu pianu, avà u primu pianu hè ghjuntu. Qualchissia dice chì a mo casa prima vede u sudu, avà ùn hè micca. Hè per quessa chì avemu bisognu di trasfurmazioni suciali è mentale prima di tuttu. À questu puntu, facemu rivisioni in i nostri piani per ingrandà a cità. Tuttavia, sè vo avete un roadmap, previsione è pianu, sarete successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*