Più di 20 mila citadini si sò riuniti à u Festival d'Invernu Uludağ

Più di 20 mila citadini si sò riuniti in u festival d'invernu Uludag
Più di 20 mila citadini si sò riuniti in u festival d'invernu Uludag

Uludağ Winter Festival, urganizatu per a terza volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Bursa, hà riunitu più di 20 mila citadini à a cima. Cù u cuncorsu di cuncepimentu di slitta in cartone, attività di slitte in plastica è attività di custruzzione di igloo, tutti i participanti da 7 à 70 anni anu godutu un weekend à u so core.

Uludağ Winter Festival, urganizatu da a Municipalità Metropolitana, chì determina a visione futura di Bursa cum'è u turismu è dà impurtanza à l'urganisazioni chì mettenu in risaltu tutte e bellezze naturali di a cità in questa direzzione, hà assistitu à l'imaghjini culuriti. U festival, chì hè statu tenutu per a terza volta questu annu cù i cuntributi di Besaş è Burulaş, hè statu tenutu in l'area vicinu à a stazione di funivia in a 2a Zona di Sviluppu. I citadini chì participanu à l'evenimentu di sled di plastica anu piaciutu à slittà nantu à a pista parechje volte, indipendentemente da u friddu glaciale. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ancu spartutu l'eccitazione di u festival in Uludağ.

U divertimentu di sled Aktaş

U presidente Aktaş, chì hè ghjuntu à a stazione di Teferrüç in l'ora di a mattina, aspittò in linea cù i citadini per ghjunghje à Uludağ. U presidente Aktaş, chì hà affruntatu l'intensu interessu di i citadini in l'area di u festival, hà sappiutu nantu à u sled di plastica è hà piacè di pattinare. U presidente Aktaş, chì hà vistu ancu a cumpetizione di sled in cartone, l'attività più culurita di u festivale, hà incuraghjitu i cuncurrenti è hà datu l'iniziu di e corse. Kaan Balta era u vincitore di 23 persone chì anu participatu à a corsa cù i sleds in cartone chì anu designatu. U vincitore di a cumpetizione hè stata premiata cù l'oru pienu da u presidente Aktaş, mentre Ceyda Çavdar, chì hè vinutu secondu, hà guadagnatu a mità d'oru, è Aylin Yaşar, chì hè vinutu terzu, hà vintu quartu d'oru. In u festivale sò stati custruiti 18 igloos, in u quali anu participatu 11 clubs affiliati à a Federazione Alpinistica. U sindaco Aktaş, chì hà esaminatu currettamente e case di neve, hè andatu in un igloo è si ncuntrau cù l'alpinisti. sohbet hà fattu.

simbulu di Turchia

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà ricurdatu chì Uludağ hè unu di i simboli più impurtanti micca solu di Bursa, ma ancu di Turchia. Esprimendu chì Uludağ hè un valore chì si distingue cù e so caratteristiche uniche cum'è a so flora, a fauna è i laghi glaciali, u presidente Aktaş hà dettu: "Ancu se Uludağ si distingue in u turismu invernale, unu di i nostri scopi primari hè di fà d'Uludağ un centru di attrazione per tutte e quattru stagioni. Noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, faremu u nostru megliu per chì tutte e bellezze di Bursa si sentenu da tutti chì vivenu in questa cità. Ci hè ancu sviluppi impurtanti in questu sensu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, travagliemu in coordinazione cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu per u sviluppu di Bursa in u campu di u turismu. Ricertamenti, avemu avutu l'uppurtunità di parlà in dettagliu durante a visita di u nostru Ministru di Cultura è Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, à Bursa. Avemu iniziatu i studii di pianificazione di gestione per a Presidenza di l'area di Uludağ nantu à istruzzioni di u nostru stimatu ministru.

Prughjettu gigante à a cima

Ricordendu chì l'Uludağ Hotels 1st Development Zone Sports Facility Living Area and Multi-Storey Car Park Project hè statu preparatu, u presidente Aktaş hà nutatu chì a facilità chì si trova nantu à una zona di 12 decares averà un parcheghju coperto per 750 veiculi, cusì una suluzione serà truvata per u parcheghju, chì hè u prublema più impurtante. Esprimendu chì a facilità includerà una pista di ghiaccio, un muru d'arrampicata, un campu tradiziunale di tir à l'arcu, campi di basket è volleyball, u presidente Aktaş hà dettu: "Credu chì quandu sta stallazione serà finita, Uludağ serà un locu induve i nostri club di basket è volleyball volenu. campu. "

U nostru scopu hè di fà sente a bellezza

Enfatizendu chì anu u scopu di fà sente à i citadini i valori è e bellezze di Bursa per mezu di attività in situ, u sindaco Aktaş hà dettu: "U festival d'invernu hè unu di questi avvenimenti. U scopu hè di passà un bonu tempu in famiglia, è ancu di sensibilizà i valori di a nostra cità. L'urganisazioni cum'è l'avvenimenti tradiziunali di sledge, un cuncorsu premiatu di sled di cartone, è a custruzzione di una casa eskimo attiravanu una grande attenzione. Vogliu ringrazià tutti i citadini chì anu participatu à a nostra festa. Felicita ancu à tutti i nostri figlioli chì anu participatu à u cuncorsu di sled cantonale. Facenu disinni veramente belli. Inoltre, quist'annu, avemu avutu u piacè di accoglie quasi 200 citadini disabili, chì sò membri di l'Associazione Sordi è Muti, à u festival.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*