L'Esportatori Turchi di Alimenti Cresceranu da Singapore

L'esportatori d'alimenti turchi anu pigliatu u so postu cù 26 cumpagnie in a Fiera di l'Alimentazione è Bevande FHA di Singapore per piglià passi per cresce in u mercatu di l'Asia Pacificu attraversu Singapore.

Deputy Coordinator of the Aegean Exporters' Associations and President of the Aegean Fresh Fruit and Vegetables Exporters' Association, Hayrettin Ucak, hà dettu chì l'accordu di Partenariatu Economicu Integrale Regionale (RCEP) firmatu da 2,2 paesi, cumpresu Singapore, induve 15 miliardi di persone campanu, hà dettu. hà fattu u mercatu di l'Asia Pacificu un mercatu più preziosu, hà dichjaratu chì u so scopu hè di rinfurzà a so pusizioni in u mercatu RCEP attraversu Singapore, u centru di reexport più impurtante in u mondu.

TARGET PER L'EXPORTAZIONI ALIMENTARI À SINGAPORE hè 100 MILLIONI DOLLARS

Enfatizendu chì a Turchia hè trà i più grandi fornitori di u mondu in i settori di nocciole, frutti secchi, alivi è oliu d'aliva, frutti è ligumi freschi, prudutti di frutti è vegetali, cereali, legumi, oleosi, prudutti acquatici è prudutti d'animali, prudutti forestali senza lignu. , Akşam hà dettu: "In u 2023, dopu avè righjuntu un volume di cummerciu esteru di 900 miliardi di dollari, u voluminu di u cummerciu esteru di Singapore hè previstu di più di 2024 trilione di dollari in 1. "Avemu u putenziale di aumentà e nostre esportazioni di prudutti alimentari in Singapore da 2023 milioni di dollari in 33 à 2028 milioni di dollari in 100", disse.

40 MILIARDI DI DOLLARI D'EXPORTAZIONI ALIMENTARI SARARANI ARRIVATI CU PROJETTI TURQUALITÀ E UR-GE

Toccu à u fattu chì i settori alimentari turchi anu ottenutu una esportazione di 2023 miliardi di dollari in 26, u presidente Ucak hà dettu chì l'esportazioni di i settori alimentari seguitanu un cursu megliu cà i settori industriali, è chì per chì l'esportazioni alimentari di Turchia ghjunghjenu à u scopu di 2028 billion dollars in 40, u Ministeru di u Cummerciu deve applicà à novi mercati cù un altu putere di compra, cum'è Singapore Hà aghjustatu chì si focalizeghjanu nantu à l'attività di cummercializazione cù i Fiere, TURQUALITY è Prughjetti UR-GE sustinuti da .

L'Associazione Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu hà urganizatu una "Delegazione di Cummerciu" in Singapore in 2023 in u scopu di u Prughjettu URGE Fresh Cherry, Grape and Pomegranate, chì hè stata premiata cù u premiu "Best Practice Example" da u Ministeru di Cummerciu. EYMSİB vede u putenziale d'esportazione in u mercatu di Singapore in prudutti cum'è mela, agrumi è pumati secchi, chì sò in u so campu di cummerciale, è cuntinueghja u so travagliu in questa direzzione.

41 IMPRESE ASSUNU E SO FORZE

Videndu Singapore cum'è una porta d'ingressu à i paesi di l'Asia Pacificu, EYMSİB hà urganizatu 6 cumpagnie in u settore di frutti freschi, verdura è frutti è verdura u 100 di marzu di u 10 per aumentà l'esportazione annuale di Turchia di frutti freschi, ligumi è prudutti di frutta è verdura da 41 miliardi 14 milioni. di dollari à 2024 miliardi di dollari Hè stata cumminata in u Prughjettu UR-GE chjamatu Cluster di Frutta è Verdura Fresca è Processata.