Sviluppu di salvezza di vita in u cancer di rectum

Per trasmette i sviluppi in u diagnosticu è u trattamentu di u cancro rectale, un simposiu intitulatu "Avanzamenti in u trattamentu di u cancer gastrointestinali" hè statu urganizatu di pocu tempu da Acıbadem University Atakent Hospital.

In u simposiu cù a participazione internaziunale, circa 20 medichi da i paesi 200 anu participatu, l'ultime informazioni in u trattamentu di u cancer di u rectu hè statu discutitu è ​​i sviluppi tecnologichi sò stati trasmessi.

Specialista in Chirurgia Generale Prof. da Unità di Oncologia Gastrointestinale. Dr. Erman Aytaç hà indicatu in l'entrevista chì tutti duveranu avè una colonoscopia à l'età di 45 anni, ancu s'ellu ùn ci hè micca fatturi di risichi per un diagnosi precoce. U prufessore hà dichjaratu chì s'ellu ci sò fattori di risicu geneticu, l'età di screening pò esse ridutta à 15. Dr. Erman Aytaç hà dettu: "I polipi, chì sò a causa più cumuna di cancru rectale, diventanu cancerosi in un certu periodu di tempu. Ùn pò esse micca sintomi evidenti mentre in a fase di polipu, cusì u screening hè assai impurtante. "Oghje, quasi tutti i polipi di u colon ponu esse eliminati colonoscopicamente", disse.

UN TIPU DI CANCER CHE PUDE ESSERE CURATATAMENTE CU TRATTAMENTE !

U Prof. Specialista di Cirurgia Generale hà dichjaratu chì u cancer di u rectum hè un tipu di cancru chì pò esse guaritu sanu s'ellu hè diagnosticatu è trattatu prima. Dr. Erman Aytaç hà dichjaratu chì in u cancer rectale, se a malatia ùn hè micca diffusa à l'organi distanti, u trattamentu chirurgicu hè generalmente utilizatu cum'è a prima opzione è hà dettu: "Tuttavia, alcune chimioterapie o in particulare droghe ponu esse aduprate in i pazienti chì ùn anu micca metastasi. "In presenza di metastasi, se ùn ci hè micca ostruzzione, sanguinamentu o perforazione, a quimioterapia hè spessu a prima scelta di trattamentu", disse.

U Specialista di Chirurgia Generale Prof. indica chì ci sò sviluppi estremamente impurtanti in u trattamentu di u cancru di u rectu oghje. Dr. Erman Aytaç hà dettu: "Per esempiu, cù i novi protokolli di droga applicati à i malati cù metastasi distanti, chì prima eranu cunsiderati inoperabili perchè sò stati rilevati in un stadiu avanzatu, u tumore hè ridutta è fatta operabile". U Prof. Specialista in Chirurgia Generale hà enfatizatu chì i metudi robotichi o laparoscòpichi, chjamati cirurgia "minimamente invasive", sò stati usati in metudi chirurgici in l'ultimi anni. Dr. Erman Aytaç hà dettu: "I dui metudi offrenu u vantaghju di una ricuperazione più rapida, menu dolore dopu a chirurgia è un ritornu rapidu à a vita normale cumparatu cù a chirurgia aperta. "In più, a cirurgia robotica furnisce un ambiente assai più còmode per u cirujanu cù una probabilità più alta di successu, cù a bona visione è a manuvrabilità chì offre durante a cirurgia".

L'OPZIONI DI TRATTAMENTE NON CHIRURGICA SONO DISCUSSE!

Prof. Specialista in Oncologia Medica da Acıbadem University Atakent Hospital Unità Oncologia Gastrointestinale. Dr. Leyla Özer hà enfatizatu chì u cancru rectale pò esse megliu cuntrullatu grazia à i sviluppi rivoluzionarii in u trattamentu di u cancer in l'ultimi anni.

Apuntendu chì oghje, hè statu osservatu chì u tumore pò sparisce cumplettamente in certi pazienti cù l'usu di radioterapia è chimioterapia inseme è per un periudu di tempu più longu. Dr. Leyla Özer hà dettu: "Questa tarifa hè di circa 20-25 per centu. "Se hè dimustratu chì u tumore hè sparitu cumplettamente dopu a radioterapia è a chimioterapia per colonoscopia, MRI è PET, l'opzione di trattamentu non-cirurgia pò esse discussa in questi pazienti", disse.

"Tuttavia, saria un missaghju sbagliatu per generalizà da questa informazione chì u cancru rectale pò avà esse trattatu cumplettamente senza chirurgia", hà avvistatu u Prof. Dr. Leyla Özer cuntinuò e so parolle cusì: "Truvemu adattatu per discutiri l'scelta di trattamentu non chirurgicu, soprattuttu in i casi induve ùn hè micca pussibule di priservà u rectum è in i casi induve u tumore sparisce cumplettamente dopu a radioterapia è a quimioterapia in i pazienti chì sò prubabilmente apre una stoma permanente dopu a cirurgia ".