Enfasi nant'à u "Risparmiu" da u Ministru Uraloğlu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Abdulkadir Uraloğlu hà parlatu à a 74a riunione di i Direttori Regionali di a Direzzione Generale di l'Autostrade.

Sottulineendu chì e riunioni di i Direttori Regionali di l'Autostrade sò una tradizione di l'Autostrade in a determinazione di a mappa stradale, Uraloğlu hà dettu: "Aviu assistitu prima à queste riunioni di l'Organizazione di l'Autostrade, à quale aghju servitu ininterrottamente per 34 anni, cum'è direttore regiunale è direttore generale. Questa hè a prima volta chì assistiu à queste riunioni cum'è ministru. "Oghje, sparte a stessa eccitazione è i stessi ideali cun voi", disse.

U Ministru Uraloğlu hà sottolineatu chì anu custruitu 22 mila 3 ponti in l'ultimi 920 anni, purtendu a lunghezza totale di u ponte in Turchia à 777 chilometri, è hà dettu: "Avemu cunnessu i punti ripidi di a nostra geografia cù tunnel, ponti è viadutti. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di u tunnel di 14 volte à 753 chilometri. Traversemu e muntagne chì eranu cunsiderate impraticabili cù u cunfortu di un tunnel. Avemu unitu i cuntinenti siparati da i mari cù ponti. Avemu furnitu a spartera di risichi riunendu l'esperienza di u settore publicu cù u dinamisimu di u settore privatu è u sustegnu finanziariu di l'istituzioni finanziarii internaziunali. "Avemu aumentatu a nostra reta di l'autostrada, chì era 2003 km prima di u 1.714, da 2 mila 12 chilometri, righjunghjendu 3 mila 726 chilometri". disse.

Enfatizendu chì anu purtatu l'infrastruttura di trasportu davanti à a curva cù prughjetti à grande scala chì necessitanu tecnulugia avanzata, u Ministru Uraloğlu hà dettu chì anu implementatu l'Autostrada di Marmara Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì sò una parte impurtante di l'anellu di Marmara. Enfatizendu chì compie a parte restante di l'Autostrada Aydın-Denizli quist'annu è l'Autostrade Denizli-Burdur è Burdur-Antalya chì pensanu di custruisce più tardi, è ancu a reta di l'autostrada chì si estenderà da l'Europa à u Mediterraniu, Uraloğlu hà dettu. , "Avemu elevatu a barra à a cima cù prughjetti chì si adattanu à a visione di u seculu Turchia". I nostri prughjetti impurtanti custruiti recentemente anu vintu parechji premii internaziunali. Infine, u Tunnel di Zigana è u Viaduct Eğiste Hadimi anu pigliatu ancu u so postu in a nostra vetrina di prughjetti premiati. I nostri prughjetti chì anu ottenutu un successu significativu mostranu chì u nostru paese hè trà i paesi principali di u mondu in u campu di l'ingegneria è i premii ricevuti sò a prova di questu ". disse.

U Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì, grazia à l'esperienza acquisita da i Contractors Turchi durante a custruzzione di parechji grandi prughjetti di quale eranu contraenti, anu ancu cuntribuitu à a custruzzione riescita di altri novi prughjetti in Turchia in pocu tempu è cun successu u Ministru Uraloğlu questi successi ecunomichi di Turchia sò senza dubbitu per via di u trasportu è Ellu disse chì l'impattu di l'investimenti fatti in u campu di a cumunicazione hè indiscutibile.

"ÙN IIGNAREmu U PRINCIPIU DI RISPARMI PUBLICU"

U Ministru Uraloğlu hà ancu enfatizatu u "principiu di risparmiu publicu" in u so discorsu.

In questu cuntestu, u Ministru Uraloğlu hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à agisce inseme per sviluppà una rete di trasportu integrata, umana è orientata à l'ambiente, sicura, veloce è còmoda chì si adatta à i cambiamenti in a dinamica di u mercatu naziunale è internaziunale è per custruisce una Turchia più forte. , aghjustendu, "In u nostru travagliu futuru, vogliu esse sicuru chì avemu da piglià ogni passu inseme, chì avemu da piglià a bandiera di serviziu assai più luntanu da induve avemu pigliatu, è chì faremu u nostru megliu per aumentà a vostra motivazione à travaglià. . Ùn esitate micca nantu à u nostru sustegnu materiale è morale in u vostru travagliu, mubilizzeremu ogni opportunità chì pudemu furnisce risorse. Tuttavia, da avà, cum'è prima, ùn perdemu micca di vista u principiu di u risparmiu publicu ; In particulare vi dumandu di pagà a massima attenzione à l'usu efficace di e risorse pubbliche. Vogliu chì tuttu u travagliu da fà in u 2024 sia in u quadru di l'apprupiazioni attribuiti in u budgetu è di i piani fatti. Cù sti sintimi, à a luce di l’esperienze accumulate sin’à avà à a 74a riunione di i Responsabili Regiunali ; "Spergu chì serà produttivu in quantu à piglià decisioni in cunfurmità cù i bisogni di l'età di l'informazione è di a cumunicazione chì vivemu", disse.