Hà regalatu una stampa esatta di a Lettera Storica à u so omologu tedescu

U presidente Erdoğan è u presidente di a Republica Federale di Germania Steinmeier si sò riuniti in u Complex Presidenziale.

Duranti a riunione, u presidente Erdoğan hà ringraziatu Steinmeier per u "Libru di dizziunariu da German à Turcu" scrittu da Ömer Faik è publicatu da Matbaa-i Osmaniye in Istanbul in u 1898, è e medaglie chì li dete l'imperatore tedescu Wilhelm I. rigalu una copia esatta di a lettera ch'ellu hà mandatu à Sultan Abdulhamid II in u 1, esprimendu a so satisfaczione è u so desideriu di a continuità di e relazioni amichevuli trà i dui paesi.

Sicondu a nutizia di a Direzzione di Comunicazioni, e seguenti dichjarazioni sò state incluse in a lettera mandata da l'imperatore tedescu Guglielmu I à Sultan Abdulhamid II:

"U vostru caru, putente è sinceru amicu, aghju ricevutu a vostra lettera graziosa da Said Pasha, affirmannu chì sta volta vi sò stati presentati cù e medaglie d'oru è d'argentu di l'Ordine Supremu Privilegiatu cum'è un signu di relazioni amichevuli. Vogliu sprimà a mo gratitùdine à a vostra grande persona per a cundescendenza à mustrà mi cumplimenti cù alti scopi sta volta è per trasmette questi segni d'amicizia in u megliu modu attraversu l'ambasciadore citatu. In più di rinvià i mo sentimenti d'amore prufondu è amicizia sincera à a vostra grande persona, sprimu u mo desideriu è a preghiera chì a vostra vita, a vostra fortuna, a vostra felicità è u putere di u sultanatu ottomanu cuntinueghjanu per sempre. Dichjarò chì vogliu sinceramente rinfurzà i ligami d'amicizia in corso trà a Sublime Porte è u Statu di Germania.

In più di offre a mo più sincere assicurazioni d'amore è amicizia à u maestosu Sultanu, pregu à Diu Onnipotente per prutege a vostra esistenza cù u so aiutu.