Visita da Carettas à u presidente Seçer

I ghjucatori è u staffu di MSK, chì anu ghjuntu à i play-off è si sò scontrati cù u sindaco Seçer prima di u primu partitu di i quarti di finale di u Play-off, ghjucheranu u primu partitu di i quarti di finale contr'à i studienti Gölbaşı Belediye TED Ankara College sabbatu. , u 27 d'aprile à 18.00 à Mersin Edip Buran Sports Hall. Seçer hà dettu ancu chì assisterà à a partita è sustene a squadra da e tribune.

Cumpete in a Türkiye Sigorta Turkish Basketball League è avanzendu passu à passu à a Türkiye Sigorta Basketball Super League, MSK face passi fermi in avanti per diventà campioni in i Play-off.

Seçer: "MSK riunisce persone da diverse visioni"

Durante a visita; U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer, u presidente di u MSK Club Berkay Üstündağ, u capu di l'allenatore Can Sevim, u direttore generale Tolga Köklen, i membri di u cunsigliu Can Yıldızoğlu è Buğra Yıldız, u staffu tecnicu è i ghjucatori eranu presenti.

Ringraziendu à i dirigenti di u club è i ghjucatori per a so visita, u presidente Seçer hà dettu chì a basa di fan di MSK da tutti i campi di a vita hè u risultatu di i servizii ghjusti è uguali furniti à Mersin. "Mersin hè un locu assai cosmopolita sociologicamente. Pudete scuntrà ogni vista pulitica in questa cità. Ci sò attualmente 8 parlamentari da 13 partiti diffirenti. Questu mostra chì; Ùn pudete micca dì chì quelli chì venenu à fighjà i partiti di MSK sò puliticamenti uniformi. Ci sò persone da diverse opinioni pulitiche. Hè MSK chì riunisce questi. "A ghjente sustene diverse opinioni, ma sustene ancu una sola squadra è istituzione". hà dettu.

"Inseme correremu da successu à successu"

Ricordendu chì e persone chì u sustenenu anu diverse opinioni, Seçer hà dettu chì a riunione di diverse visioni hè assai impurtante per Mersin. Seçer hà dichjaratu chì in u so secondu mandatu di 5 anni, travagliaranu per purtà MSK, chì cuntribuisce à a prumuzione di Mersin è di i sporti di u paese è di a cità cù e so attività sportive, à un puntu assai megliu mentre serve Mersin. . "Inseme correremu da successu à successu" disse.

"Continuaraghju à cuntribuisce à a nostra squadra oghje, cum'è ieri".

Seçer hà dettu ch'ellu hè cuscente chì i clubs sportivi anu da esse amministratu cù serietà è disciplina è avè un scopu è scopu. "Avete bisognu di mantene una relazione cù u megliu coach, ghjucatori o staff tecnicu. Sò ancu un manager rispunsevule. "Cù sta rispunsabilità, continueraghju à cuntribuisce à a nostra squadra oghje, cum'è ieri". hà fattu dichjarazioni.

"Sò assai cunfidendu chì averemu successu"

Seçer hà ancu felicitatu i ghjucatori chì anu qualificatu per cumpete in i play-off, enfatizendu chì a squadra era assai stabile è hà dichjaratu chì a squadra cuntinuava una bona lotta. Seçer, "Sò assai cunfidendu chì averemu successu. Fate u vostru megliu, rispetteremu u risultatu dopu avè revelatu sta intenzione. "A nostra squadra hà fattu tuttu, chì pò fà di più?" diceremu. Saremu assai felici s'è no diventemu campioni, a prossima stagione serà bella è sfarente in a Super League, sia per voi, i nostri atleti, u staffu tecnicu è per Mersin. "Questu ci farà felici." hà dettu.

Promessa di cuppa da Üstündağ à Seçer

U presidente di u MSK Club Berkay Üstündağ hà felicitatu u sindaco Seçer, chì hè statu rielettu cum'è sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin cun un numeru record di voti, per a so vittoria; "Ci rende veramente fieri di tistimunià stu successu cum'è squadra". disse. Üstündağ hà dettu chì avà hè u turnu di MSK per ottene a vittoria. "I play-off accuminciaranu, avemu vulsutu cullà nantu à sta strada ottenendu boni cumenti da voi prima di u principiu." Hà prumessu à Seçer una tazza.

Turna: "Avemu avutu una bella chimica"

U Capitanu di a squadra Yiğitcan Turna hà ancu ringraziatu u presidente Seçer per u so sustegnu in nome di a squadra è hà dettu: "Avemu una bona chimica avà è hè digià riflessu in i risultati. Tutti i ghjucatori quì sò ancu assai felici di campà in Mersin. Tutti anu vistu u vostru putere quì cum'è avete cuminciatu à campà quì. Dunque, ci hè una fiducia extra in questa marca è in voi. hà dettu.

Sevim: "Rapresenteremu a nostra cità in a Super League"

L'entrenatore capu Can Sevim hà aghjustatu chì hè tornatu à Mersin dopu à parechji anni è hà sentitu u cambiamentu in Mersin, è hà dichjaratu chì questu era ligatu à u successu di u presidente Seçer di u manager. Sevim hà dichjaratu chì sta situazione hè un bon indicatore di a capacità di Seçer di riunisce a ghjente. "Se stu cambiamentu ùn era micca accadutu, a ghjente ùn si sarebbe micca riunita daretu à voi in questu modu. In listessu modu, avemu ottinutu un successu assai impurtante. Avemu 16 vittorie cù una sola perdita. Pensu chì a cità ferma daretu à noi è si integra cun noi. Credu chì cù questa integrazione, diventeremu campioni in i Play-off è andemu à a Super League, purteremu squadre di Super League assai preziose quì, è faremu una cuntribuzione significativa à a prumuzione di a nostra cità. "Diventaremu campioni è rapprisentanu a nostra cità in a Super League". Hà dettu è ringraziatu per u sustegnu. Sevim; "Avemu prumessu di piglià sta cità à u locu chì si merita" hà dettu.

Köklen: "Avete pigliatu a prima tazza, purteremu a seconda"

U direttore generale Tolga Köklen hà ancu desideratu u presidente Seçer bona furtuna è hà dettu: "Avà simu in i Play-off è probabilmente averemu successu à a fine. Questa squadra hà u putere di fà questu. Parechji anu un sfondate BSL. Avemu veramente creatu quella chimica assai bè cù u nostru maestru Can. Questu ùn hè micca qualcosa chì ogni amministrazione pò fà. Anu veramente dimustratu un grande curagiu è fede. Ùn vi deluderemu micca a fede di u nostru cunsigliu di direzzione è voi. Avete pigliatu a prima tazza, purteremu a seconda. Vi la presenteremu ancu quì ". disse.

Durante a visita, MSK hà mandatu un missaghju à Seçer. "MSK 33" ve 'Vahap Seçer 33' Una maglia firmata è una bola di basket firmata sò stati rigali. À a fine di a visita, Seçer hà desideratu successu à i ghjucatori di a squadra.

A prima partita di i Quarti di Finale serà u sabbatu 27 d'aprile ...

A partita di quartu di finale 1 serà ghjucata trà Mersin MSK è Gölbaşı Belediye TED Ankara College u sabbatu 27 d'aprile à 18.00 à Edip Buran Sports Hall.