Dump in Ümraniye Metro Construction, 2 Morti

Morte di u zitellu 2 in a custruzzione di u metro umraniye
Morte di u zitellu 2 in a custruzzione di u metro umraniye

Un dent hè accadutu in a strada induve u situ di custruzzione di u metro hè situatu in Ümraniye, Istanbul. I corpi di duie persone sò stati truvati in i travaglii iniziati dopu chì a cabina di sicurità chì appartene à un situ vicinu hè stata ancu colapsata. A cabina di sicurità chì appartene à u situ accantu à a strada induve u colapsu hè statu ancu lasciatu in u dent. À quellu tempu, dui guardiani di sicurità, Mehmet Altun è Güray Halat, chì eranu in a cabina, sò morti. U primu corpu hè statu scupertu versu 2:13 di a matina è u sicondu corpu hè statu scupertu. U presidente di l'IMM Mevlüt Uysal, chì hà fattu una investigazione in scena, hà dettu: "A migrazione pò esse causata da i movimenti di a terra. L'azzione necessaria serà presa contr'à quelli chì sò negligente. "dissi. I residenti lucali anu dichjaratu chì "E squadre di salvezza sò state ritardate di 50 ore".

Sicondu a nutizia di Fatma VURGUN da SÖZCÜ, i residenti di Istanbul cuminciaru u novu ghjornu cù a triste nutizia da Ümraniye. A strada accantu à u situ di custruzzione di a linea di metro Dudullu-Bostancı, chì si trova nantu à Kesikkaya Caddesi in Parseller Mahallesi è hè sempre in custruzzione, s'hè colapsata versu 01:20 di notte. In a dent causata da u slide in terra; Una fossa hè stata formata cù un diametru di 10 metri è una prufundità di 7-8 metri.

A CASA DI SICUREZZA CON 2 PERSONE SOTTA TERRA

A cabina di sicurità di un situ situatu accantu à u situ di u colapsu è u cuntinuu chì appartene à u situ di custruzzione sò stati ancu dentati. 2 guardiani di sicurità in a capanna sò morti sottu terra.

U corpu di unu di i guardiani di sicurità, Mehmet Altun, chì hè statu intarratu sottu à a terra per u risultatu di u travagliu di i bomberi chì sò stati mandati à a scena, hè statu scupertu in l'ora di a matina, mentre chì u corpu di l'altru travagliadore Güray Halat hè statu scupertu versu 13:50 in u risultatu di longu sforzi.

EDIFICI CIRCUNDANTI SCARICATI

Alcune di l'edifizii circundanti sò stati evacuati per precaution. Per d 'altra banda, i squadre chì sò stati mandati à a regione dopu chì l'odore di gasu naturale si sparghje à l'ambiente, taglianu u flussu di gasu in a strada.
Ci era ancu un tagliu di energia intornu à a zona di dent. U sindaco di Ümraniye Hasan Can è u guvernatore di u distrittu di Ümraniye Suat Dervişoğlu sò ghjunti in scena è anu investigatu. U guvernatore di u distrittu di Ümraniye, Suat Dervişoğlu, hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu avè investigatu nantu à a scena, è hà dichjaratu chì a distanza trà u livellu superiore è a terra, chì hè stata furmata durante i travaglii di espansione di a linea di metro Dudullu Bostancı in a stazione di Parsaller, s'hè colapsata à circa 01.22:XNUMX.

"E SQUADRE ARRIVATE TROPPI TARDU"

Un citadinu chjamatu Güldane Saçak, chì vive in un edifiziu ghjustu accantu à l'area induve u colapsu hè accadutu, hà dichjaratu chì e squadre sò ghjunte à a scena tardi dopu l'incidentu. Fringe "Ci hè statu un rumore versu 00.30. Ùn era micca cum'è l'esplosione di dinamita chì era sempre accaduta. Mi dispiace assai di cunnosce i travagliadori chì sò morti. I sforzi di salvezza cuminciaru versu 03.00:XNUMX am. S'elli fussinu ghjunti prima, forse l'averanu salvu. A paura di l'esplosione di gas naturale. Evacuanu i palazzi. Punti di elettricità, acqua, tagli di gas naturale ", disse.

PERCHÈ S'A SPOSTU ?

In a dichjarazione scritta fatta da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè statu informatu chì u colapsu hè accadutu durante l'ultima fase di espansione di a custruzzione di u tunnel di a Linea di Metro Dudullu-Bostancı trà a Stazione Parseller è l'Area di Magazzinu.

In a dichjarazione, chì annunziava chì ùn ci era micca negatività in u sistema di supportu di l'escavazione di a stazione, "A parte colapsata hè fora di a stazione; Hè situatu sottu à a strada, davanti à u situ, è a cabina di sicurità di u situ cascò in u spaziu furmatu. In a prima infurmazione ricevuta, hè statu dichjaratu chì ci era 2 persone in a cabina di sicurezza, è i sforzi di salvezza cuntinueghjanu ". si dicia. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i sistemi ferroviari IMM, AKOM, u brigata di u focu, u mantenimentu di a strada, İSKİ, a polizia municipale, 153 squadre di suluzione in situ anu cuntinuatu u so travagliu in scena cù 10 veiculi è equipaghji di custruzzione è 38 persunale. In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì e misurazioni di l'edificazioni è e strade circundanti sò state verificate regularmente durante i travaglii, "Nisuna deformazione hè stata osservata prima di l'incidentu durante i cuntrolli. I 3 edifici circundante sò stati evacuati per precaution. Hè stimatu chì u colapsu risultatu pò esse dovutu à u vacu furmatu sottu a terra ". dichjarazioni sò state incluse.

MEVLÜT UYSAL : C’È UNA MOBILITÀ SUTTA

U presidente di l'IMM Mevlüt Uysal, chì hà fattu una investigazione in scena, hà dettu: "I dettagli seranu revelati quandu l'esame tecnicu hè fattu. Hè stata dented mentre travagliava in una espansione in l'area di rimpiazzamentu di cisura. A distanza trà u tunnel è u gruppu superiore hè di circa 17 metri. Intantu, un spaziu separatu pò esse furmatu. Serà spartutu cù u publicu quandu a revisione tecnica hè fatta. Ci hè statu un muvimentu bruscu quì. A ragiò di questu deve esse revelatu. À u mumentu, ùn ci hè micca situazione induve a dinamita serà sploduta. Perchè quì, u tunnel hè statu custruitu è ​​​​finitu prima. Ci hè solu un travagliu di espansione in l'area di rimpiazzamentu di u switch. Questu hè digià una zona ghjustu accantu à l'area di a stazione. Questu hè accadutu versu 01.20:XNUMX a notte passata. Mentre chì l'avvenimentu si facia, ci sò stati travaglii in fondu, ma ci hè statu un colapsu bruscu ". disse,

"SE RESPONSABILI, SERÀ FATTU"

"Ci hè statu un muvimentu assai bruscu à l'internu di a cabina di sicurità chì ùn hà mancu a pussibilità di scappà. U mutivu di questu hè di sicuru esse studiatu. E mo condoglianze à e famiglie di i nostri amichi ". U presidente Uysal hà dettu: "Puderia esse causatu da un spaziu in u fondu, pò esse causatu da i movimenti di a terra. L'azzione necessaria serà presa contr'à quelli chì sò negligente. Se ci hè un prublema tecnicu, i palazzi seranu evacuati. Se ci sò i rispunsevuli, l'azzione necessaria serà presa. U travagliu serà realizatu nantu à l'edifizii evacuati vicinu. A situazione serà chjara finu à a sera, s'ellu ci hè un prublema tecnicu, quelli edifici seranu evacuati. Tuttavia, ùn ci hè nunda di tali cose à u mumentu. Semu vicinu à e nostre famiglie è pigliamu e so precauzioni ". disse.

L'Uffiziu di u Prosecutore INIZIA L'INVESTIGAZIONE

Per d 'altra banda, una investigazione hè stata lanciata da l'Uffiziu di u Procuratore di l'Anatolia in quantu à l'incidentu.

Surghjente: www.sozcu.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*