Record di vacanze in İZDENİZ

record di vacanze nantu à u mare
record di vacanze nantu à u mare

Aghjunghjendu u "u più altu numeru di passageri trasportati in un ghjornu" cù 73 mila persone in u ghjornu di a Repubblica, İZDENİZ hà battu u record mensile cù 1 milione 514 mila passageri in uttrovi.

A Direzzione Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir İZDENİZ, chì serve cù a flotta di navi più ghjovana è moderna di Turchia, hà fattu un usu massimu di e 15 navi di passageru in a so flotta, riducendu u numeru di navi charter da 2013 in 18 à 2018 in 5 per esse aduprate solu durante l'ore di punta. . Malgradu questu, a tarifa di spedizione in l'ultimu annu hà righjuntu 1%. Quandu i primi 99,72 mesi di u 2013 è i primi 10 mesi di u 2018 sò paragunati, si vede chì u numeru tutale di navi diminuite da 10 per centu, mentre chì u numeru di passageri purtati cresce da 17 per centu. U numaru di viaghji mensili in i stessi periodi hè aumentatu da 20 à 5194.

İZDENİZ hà righjuntu u "u più altu numeru di passageri purtati in un ghjornu" cù 29 mila persone u 73 d'ottobre, quandu era celebratu u ghjornu di a Republica. In uttrovi, un record mensili hè statu battutu cù 1 milione 514 mila passageri. Cù un numeru previstu di 16 milioni di passageri à a fine di l'annu, İZDENİZ si prepara à batte un altru record.

U numaru di navi charter hè diminuitu da 9 à 5
In a dichjarazione fatta da İZDENİZ, hè statu dichjaratu:
"U pianu di viaghju chì effettuemu per offre un trasportu marittimu còmode, sicuru è puntuale à i residenti di İzmir hè pianificatu cù 18 navi, tenendu in contu l'intensità di a matina è di a sera. Siccomu 15 di i 1 navi chì pussedemu hè statu lasciatu fora di a pianificazione per i travaglii di mantenimentu di rutina è 1 per esse messu in usu in casu di malfunzionamenti istantanei, i viaghji sò fatti cù 13 navi. Per i 5 navi necessarii, l'affittu hè preferitu. Questi navi, chì sò charter solu per l'ora di punta, sò pagati per l'ore chì travaglianu, è grazia à questu metudu, a nostra istituzione sbarazza di i costi d'investimentu innecessarii chì nasceranu da l'acquistu di navi extra. L'affittu di i navi necessarii per fette di 1-2 ore à ghjornu invece di cumprà hè una applicazione per a prutezzione di l'interessi di a Municipalità Metropolitana di Izmir è dunque i citadini. Per quessa, hè ancu impurtante di valutà u prublema à a luce di i dati concreti di a scienza di gestione è di piglià in contu a rata di spedizione di a Direzzione Generale İZDENİZ, chì hà righjuntu 1% in l'ultimu annu 99,72.

Per d 'altra banda, i ritorni di e navi 15 chì si uniscenu à a nostra flotta sò ancu fissi in numeri. Grazie à a nostra nova flotta, traspurtamu più passageri, cù menu navi, in più rotte.

Mentre chì ci sò fatti cusì cuncreti, vulemu sparte cù u publicu chì e publicazioni deliberate fatte nantu à i nostri navi charter ùn anu micca a minima seriu è scientificità. Raccomandemu à quelli chì volenu cuntribuisce sinceramente à u trasportu marittimu di İzmir per piglià azzione in quantu à u Granaghju di u Pescatore Bostanlı, chì avemu dumandatu dapoi anni è ùn avemu micca pussutu ottene a so allocazione, è u permessu di spedizione Urla, chì hè statu mantinutu. tene per più di un annu senza alcuna ghjustificazione, in modu chì a nostra flotta di navi pò passà a notte in sicurezza ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*