Verdict in u 3u casu di i travagliadori di l'aeroportu 30 travagliadori liberati

Decisione in u casu di 3 travagliadori di l'aeroportu, 30 travagliadori sò stati evacuati
Decisione in u casu di 3 travagliadori di l'aeroportu, 30 travagliadori sò stati evacuati

3 travagliadori sò stati arrestati per prutestà e mala cundizione di travagliu in Istanbul 31rd Airport, 61 travagliadori in totale sò stati accusati di "Violazione di a libertà di u travagliu è di l'impieghi", "Resistendu à ricusà di fà u so duvere", "Dannu a pruprietà publica", "Trattamentu cù Dispositivi d'armi cum'è armi in riunioni è marche". Una demanda hè stata presentata per l'accusazione di "participazione (scavà, spalla)".

A prima audizione di u casu, in quale 3 travagliadori, di i quali 31 sò stati incarcerati, cumpresi i sindacalisti, sò stati ghjudicati per prutestà e mala cundizione di travagliu in u 61u Aeroportu di Istanbul, hè finita. Gaziosmanpaşa Courthouse 14th Tribunal Penale di Prima Istanza hà decisu di liberà 30 travagliadori detenuti. A pruibizione di l'esteru hè stata imposte à i travagliadori chì a so liberazione hè stata decisa, è una misura di cuntrollu ghjudiziariu hè stata applicata in a forma di firmà à a stazione di pulizza a dumenica.

UNA PERSONA HA ANCORA DEBIDA

Hè statu dichjaratu chì Serhat Bilici, chì era incarceratu in un altru prigiò, ùn pudia esse interrugatu per via di a mancanza di cunnessione SEGBİS, è dunque a so liberazione ùn hè statu decisu. U tribunale hà rinviatu l'udienza à u 14 di marzu, decisu di sente l'ufficiali di l'infurzatori di a lege chì firmavanu u rapportu nantu à l'avvenimenti chì anu accadutu u 20 d'aostu cum'è testimoni.

A RAGIONE SPIEGATA

Cum'è a ghjustificazione di a liberazione, u tribunale spiegò: "Tutti i suspettati detenuti seranu liberati separatamente, cunziddi chì l'interrogatori è l'evidenza di i suspettati sò determinati, i limiti inferiori è superiori di i crimini sò determinati secondu a lege, è u A decisione di cuntrollu ghjudiziariu serà data in questa tappa, secondu a durata di a so detenzione ... "

Surghjente: www.sozcu.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*